Pasif ve ezik biriyim dış görünüşüm de öyle gösterişli olmadığı için çalıştığım yer bile bana sürekli uyarı yapıyor sizce ne yapma?

yapmalıyım? işte makyaj yap şöyle giyin diye sürekli uyarı yapıyorlar makyaj yapıyorum fondoten ruj rimel sürüyorum o günlerde bile makyaj yap diyorlar, eski sevgilim sadece takılma amaçlı görüşüyor ailem de pek gurur duyuyor mu benimle belli değil sanki utanç kaynağıyım

Pasif ve ezik biriyim dış görünüşüm de öyle gösterişli olmadığı için çalıştığım yer bile bana sürekli uyarı yapıyor sizce ne yapma?
Cevapla