Önemli olan iç güzellik diye çirkinleri avutan güzel/yakışıklı insanlar bir sabah uyandıklarında çirkin olsalar ne yaparlar?

Çok merak ediyorum o zaman biz çirkinlere söyledikleri avutma laflarını kendilerine söyleyip avunurlar mıydı?😄

Önemli olan iç güzellik diye çirkinleri avutan güzel/yakışıklı insanlar bir sabah uyandıklarında çirkin olsalar ne yaparlar?
Cevapla