Sevgilinizin bakımsız olması ondan ayrılmanıza sebep olabilir mi yoksa bunları umursamaz mısınız?

Dış görünüşe önem veren biri asla olmadım ama bakım herkes için gerekli. Kadın da olsa erkek de olsa, genci de çocuğu da bence dikkat etmeli. Ben mesela evden çıkmadan önce dakikalarca aynanın karşısında dikiliyorum, saçlarıma ayrı, kıyafetime ayrı özeni gösteriyorum her gün temiz kıyafet giyiyorum renk uyumuna kadar dikkat ediyorum, sık sık duş alıyorum, parfüm dedorant kullanıyorum ama sevgilim öyle değil ve belli bir süre sonra bunu göz ardı edemiyorsunuz yani, yanıma leş gibi sigara kokusuyla -kendim kullanmıyorum o yüzden daha da kötü kokuyor- kepekli saçlarıyla, özensiz giyinişiyle geliyor. Ve bu bir değil iki değil. Sürekli aynı şekilde oluyor. Bunları söyleyerek onu rencide etmek, kırıp, üzmek istemiyorum ama biraz da bazı şeyleri insanın kendi düşünmesi gerek. Kaç yaşına gelmiş insana bakım yap denir mi? Zaten kendisinin dikkat etmesi gerekiyor

Sevgilinizin bakımsız olması ondan ayrılmanıza sebep olabilir mi yoksa bunları umursamaz mısınız?
Cevapla