
Sizce renkli göze sahip kişilerin makyaj yapmasına gerek var mı?

Sizce renkli göze sahip kişilerin makyaj yapmasına gerek var mı?
Gereklilik olarak bakarsak kimsenin makyaj yapmasına gerek yok aslında. Bu tamamen bizim kendimizi mutlu hissetme şeklimiz. Yani bir bakıma kendi tercihimiz. Ama ben renkli göz hayranıyım zaten o yüzden o kadar güzel gözleri olan kadınların ağır makyajlarla gözlerini gölgelemesini mantıklı bulmuyorum.
Renkli gözlü kızlara makyaj çok yakışıyor. Dehşet bir görüntüsü olduğu için erkekler benim gözlerimden korkuyor.🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤔🤔🤔🤔🤔🤔🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Evet bencede çok yakışıyor renkli göze makyaj. Bende çok seviyorum özellikle koyu renkler çok güzel oluyor.
Cevap
7Cevap
isteyen yapabilir evet
Ben yapardım yine de ayrıca buğulu göz makyajı renkli gözlerde daha hoş çekici duruyor bakışları öne çıkarıyor
Evet bende yapardım. Benimde gözlerim renkli buğulu bir makyaj yapınca ön plana çıkıyor.
Tabiiki var mahyaj her zaman daha güzel görünmemizi sağlar
Rimel gözlerini ön plana çıkarıyor ve bakışlarını delici bir hale getiriyor
Evet katılıyorum. Rimel ve göz kalemi bence çok güzel gösteriyor renkli gözü.
Bence gerek yok göz renkleri makyaj olarak yeter kendilerine
Evet katılıyorum. Renkli göze sahip kişilerin bence fazla makyaj yapmasına gerek yok diye düşünüyorum.
Dünyanın en güzel gözlerine sahipse dilediğini yapabilir, yine güzel olacaktır
Evet katılıyorum. Güzel gözlere sahip olduktan sonra nasıl bir makyaj yaparsa yapsın yakışır.
Kadının makyaja ihtiyacı yok ama gelde anlat
Var tabi ki ama hafif renklerde güzel durur far rengi olaraktan ( yeşil gözlüyüm)
Var onlara ayrı bir yakışıyor valla
Renkli gözlüler ruj falan sürmesin mi 😂
Eğer isterse yapabilir tabii ki.
Yapmayın yapmasın sade daha guzel
Göz altı morluğu varsa yapmalıı
Var bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?