Çok rahatsız oluyorum midem bulanıyor resmen , nasıl başarıyorlar anlayamıyorum , suları mı kesik yoksa paraları mı yok , bu kadar da olmaz ki , burnumuzu taciz ediyorlar resmen 😊
Deodorantsız asla yapamam çantamda var ofiste çekmecemde var dağ'da bayırda çalışan kişilere saygım var bulamayabilirler ama diğer insanlara saygım yok sonuçta su var sabun var
Bimlerde şoklarda bile herkesin bütçesine göre rolon parfüm deodorant her şey var ama hiç biri yoksa su sabun var haftada 3-4 kere duş alsa yine bu kadar leş kokamazlar
Bimlerde şoklarda bile herkesin bütçesine göre rolon parfüm deodorant her şey var ama hiç biri yoksa su sabun var haftada 3-4 kere duş alsa yine bu kadar leş kokamazlar
Bimlerde şoklarda bile herkesin bütçesine göre rolon parfüm deodorant her şey var ama hiç biri yoksa su sabun var haftada 3-4 kere duş alsa yine bu kadar leş kokamazlar