Damatlar kayınvalideye neden soğuk olur?

Bence her damat öyle değildir. karşı binadaki komşumuz damatının ağzına sctı yine de bişi demedi Anne demeyi de ihmal etmedi. benimki de Anne demiyo sen diyip konuşuyo saygı nezaket hiçbişi yok yontulmamış odun resmen sadece bayramda geliyo bana zehir ediyor cocuk gibi arkamda önümde dolanıyor sıkıldım diye gelmeseydin diyorum, yok. Kendi tarafın aile ilişkileri çok zayıf hala, dayı, amca, gelip gitmeler yok bilmiyo hiçbişi ne yapabilirim de kendi aileme alıştırabilirm. Annem çok rahatsız nerden buldun böyle birini de, hiç istediğim damat gibi davranmıyor da üzülüyo kadın hal hatır sormayınca, diyorum annemi ara nasılsın iyi misin de diyorum ben kendi ananemi dedemi aramıyorum yapamıyorum bana zorla bişi yaptırma diyor 😥😟 sıkıldım cocuk gibi yol göstermekten
Damatlar kayınvalideye neden soğuk olur?
Cevapla