Evet numarası küçüktü zaten 0 ladi, bende araştırdım herkeste aynı etki olmuyormuş yani kimisinde işe yaramıyormuş ki yarayan olsa da eski haline dönmeyeceğinin garantisi yokmuş bir sorusturun
Ben çizdirmek istemiştim ama ailem izin vermemişti yeniden yükselir diye ama şimdi pişmanım 8 yıldır böyle gezmekten yoruldum gözlüğümü de kaybettim şimdide yaşım ilerlemeden çizdirmek istiyorum. Teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için
Bir fikir verim size kendimce buradaki yaş yanlış sanırım cumlenizden anladığım kadarıyla, çizdirmek dediğim gibi kesin sonuç vermiyor şeklinde duydum kimisi daha ilerlemiş falan sormak lazım uzmanlara ama ileriki yaşlarda daha kolay bence bizim aile hekimi var abimiz yani tanidik görmüyordu resmen katarak vs vardı sanırım adam akıllı mercek taktırdı direk gözlüğü attı şimdi onu da sorabilirsiniz pahalı olur ama çizdirme ile uğraşmazsıniz
Bende ehliyet aldım bu yüzden daha çok istiyorum çok şey değil 1.5 ile 1 .25 olması gerek ama astigmattan ötürü zorlanıyorum. Bakınacağım bakalım hangisi sağlıklı ise onu yapmak istiyorum
Aynıyız zaten bu soruyu kendime sorsam bile cevap veremem :)
Göz ilerlemesine çare baktım önceleri yani kesin çare ama çok bir şey bulamadim mercek ayağını sormak lazım çizdirme yi de sormak lazım önce netten bakın sonra karar verirsiniz ki bütçe de lazım zaten
En İyi Cevaplar