Tüm kadınlar biribirine benzemeye başladı bunun sonu ne olacak?

erkekler de estetik yaptırmaha başladı. doğan çocuklar bize benzemiyor. benimde hevesim var ama herkese benzeyeceğim için yağtırasım gelmiyor pek. tüm insanlar tek tip olmaya başladı tuhaf değil mi?

Tüm kadınlar biribirine benzemeye başladı bunun sonu ne olacak?
Cevapla