Güncellemeler
+1 yıl
Sorun "Kalıcı oje mi yoksa normal oje mi t..." Süper Soru seçildi. Tebrikler 4 Xper Puan kazandın!
Kızlar kalıcı oje mi yoksa normal oje mi tercih ediyorsunuz? En sevdiğiniz tonlar/nailartlar neler?

Normal oje tercih ederim.
Kırmızı, açık mavi ve mor renklerini severim
Bir elime kalıcı diğer elime gidici
Cevap
3Cevap
Normal oje yakışır kadınlara
Kalıcı oje kullanmaktan hoşlanmıyorum ben onun yerine manikür ve oje tercih ediyorum
Oje kullanmıyorum. Kullaniyo olsaydım. Geçici yapardim
Normal çünkü fırnağımın sararmasını vs istemiyorum hava alsın gusül vs derken
Normal çünkü sıkılıyorum zamanla aynı renkten
Normal oje kullanırım .
Normal oje kalıcılara gerek yok
Kimyasal ürün kullanmıyorum
Normal
Normaaall
normal oje
Normal..
Normal oje para yok
Düz simli kırmızı
hiçbir oje :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar