Bu çıtırlar niye bu kadar çekici ve tatlı oluyor?

bence insanlarda yaşlanma kesinlikle hastalık belirtisi. her yaşın bi güzelliği var diyenler s*lak hepsi. fakir avuntusu yaşıyorlar sadece. DNA hasarını meşrulaştırma yöntemi. bilimsel olarak dna hasar almadan yaşlanmak mümkün değil. yaşlanmış halde uzun yaşamak isteyenler double sal*ak. asıl önemli olan çıtırlığını koruyarak uzun yaşayabilmekte marifet. ben 35 im çıtırlardan başkası çekici gelmiyo bana ve çıtır kalabilmek için elimden geldiğince egzersiz ve kalori kısıtlaması uyguluyorum kendime. obezler hariç tüm çıtırlar bana sek*si ve çekici geliyor. obezler zaten full hasta mettabolik sorunu olan insanlardır.

Bu çıtırlar niye bu kadar çekici ve tatlı oluyor?
Cevapla