Haraketlerimden rahatsız oldukları için değişmemi bekliyorlar?

bu durum beni çok üzüyor kalbimi kırıyor ben ben olmaktan mutluyum onlar benimle olmaktan mutlu değilse hayattımda olmalarına gerek yok neden çevremdeki insanlar düşmanım gibi davranıyor makyaj yapmam onlar için sorunmuş giyiniş tarzım hal ve hareketlerim sorunmuş kahkaha atmam utanç vericiymiş e ben oksijen de solumayım o zaman neden böyle yapıyorlar
Haraketlerimden rahatsız oldukları için değişmemi bekliyorlar?
Cevapla