Güncellemeler
+1 yıl
nedenlerinide yazar mısınız rica etsem
Minyon çocuksu duran bebeksi kadınları mı beğeniyorsunuz yoksa uzun kadınsı olanları mı ve nedenlerinide yazarmısınız?
Bence minyon olmak çok daha iyi ve çok daha avantajlı. Ben kadın da uzun boyu pek sevmiyorum bence bir kadında en güzel duran boy bence orta boy. Yani kadın dediğin bence ne çok uzun olacak ne de çok kısa olacak. İkisinin ortası olması yani orta boya sahip olması bence daha iyi.
Minyonlar daha çekici bence. Küçük ayaklar küçük elleri var narin ve zarifler
Cevap
6Cevap
Yemekte kimyon, kadında minyon tabii ki.
Minyon küçük seviyorum küçük göğüs küçük popo
Minyon 100 erkeğe sor 90 ı minyon der
Minnak
Minyon
Her ikiside
Uzun boylu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar