100kg olmaya da gerek yok tabi, normal ve sağlıklı olmak kafi 😀

100kg olmaya da gerek yok tabi, normal ve sağlıklı olmak kafi 😀

Değiştirile bilir mi değil değiştiriliyor. Bu tip algılarla insanların beyinlerini kontrol ediyorlar. Yönlendiriyorlar. Bir zamanlar balık etli kadın güzeldir algısı oluşturdular sonra 0 bedene sahip kadınlae güzeldir algısına yer verdiler şimdide böyle bir hareket. İnsanlar üzerinde sene yapıyorlar desem belki uçarı olacak ama haksız da sayılmadığımı düşünüyorum
Cevap
6Cevap
Bence güzellik algısı kişiden kişiye değişiyor.. ben kadınları fiziklerine göre güzel bulmam kişilikleri daha önemlidir
Hadi inşallah balık etli kızları podyuma daha çok çıkaralım da gençler zayıflamak için hayatlarını tehlikeye atmasınlar artık.
Bu seferde obeziteye teşvik etmezler inşallah abartıp da.
Yok yok ideal kalsın 😅
Yüz güzelliği ise doğru
Posunda ne var, eksiği yok fazlası var 😂
Delirmişler 😂😂
Göğüsler dışında bi sorun yok bence 😀 Biraz heybetli sadece 😄
Adam öldürür bu 😂
Demek ki temiz iş yapıyor, kayıtlara geçmemiş öldürdüğü 😄
Yok yok çok ağır olur 😂
Bu kadın mı seçilmiş kainat güzeli 🤔
Niye seçilmesin, eksiği yok fazlası var 😀
Biraz çok fazlası yok mu 🤔
Boyuda var ama 🙄
Boyu kaçmış bunun
80 civarında
Kurtarmaz
Birgün şişmanlık moda olacak biliyordum 😂
@Degisik_-_ koskoca kainatın güzeli 0 beden mi olacaktı 😂😂
Olmamalı da atalar ne demiş hem, bir dirhem et bin ayıp örter biliyorlar demek 😄
Çok gaza gelmeyelim bu boyla 😄
Boyum tam şükür gaza devam 😄
Benim yarım mı 😀 Evet sayılır 😂
Seni bilemiyorum çiçeğim şimdi bişey diyemedim 😄
Mümkünse şişmanlık moda olmasınnnnn
160 😀 Allah neler yaratmış 😂
@blackman3419 niye ki 😒 şişmanlar ölsün mü
Sende tamsın kız, şaapma 😄
Ölmesin de kainat güzeli de olmasın 😂
@blackman3419 şekilci 😒
100 kilo kainat güzeli mi olur ya😂
@blackman3419 olmuş işte bak da utan 😒 kadınları biblolaştıran, kalıplara sığdırmaya çalışan, kkadını objeleştiren erkeklere püüüüüüüüü al sana feminist 😄
Böyle diyen kadınlar neden erkek dediğin kaslı olacak diye bağırıyorlar 😂 şişko, göbekli, kel erkeği beğenmiyorlar 😂
O zaman bu kadınlar erkekleri ne yapmış oluyorlar acaba hanımefendiiii🤔
@blackman3419 kim demiş beğenmiyolar, bak tüm keller evli 😄
O saçlar evlendikten sonra kadın yüzünden dökülmüştür, adamların başının etini yiyorsunuz, kafada saç kalmıyor 😂
@blackman3419 netice de kadınların kellerle bir problemi yok gördünüz beyefendi. Siz şekilci, kadın düşmanı, kadını biblolaştıran zihniyetin parçası olmuşsunuz nıçnıçnıçnıç
Tamam kellik konusunu geçtik, diğer konu pekiii🤔
@blackman3419 göbeksiz bir erkek var mı hurafe bunlar, görsellik hoşluk evet ama bide gerçek dünya var biz gerçek dünyada erkekleri ayrıştırıyor muyuz, ama siiiizz ama siiiiizz bunu yapıyorsunuz çünkü sizin zihniniz bulanık hıh
Nasıl ya sitede sürekli adonis, bilmem ne, şöyle böyle erkek istiyoruz diyenler kimler 😂
@blackman3419 beeennn 😄 hayal kurmakta mı yasak halla halla. Ama çirkinler ölsün demiyorum, sen şişkolar yok olsun diyorsun.
Günahımı alma : )) yok olsun demedim, kainat güzeli olmasın dedim 😂
@blackman3419 olsunlar oldular ve olacaklar. Al sana bir koç sözü
Tamam tamam : )) olsunlar, oluyorlar, olacaklar 😂
bence secılmeyı haketmı etlı butlu hatun sevıyor erkekler :)
İstemem tsk ettim işim. olmaz bu sekilde olanlarla
ne güzel kadın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?