Sizce hangi ünlü erkeğin yakışıklılığı abartılıyor?
Kıvanç Tatlıtuğ
Çağatay Ulusoy
Bradd Pitt
David Beckham
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sizce hangi ünlü erkeğin yakışıklılığı abartılıyor?
Abartılan çok fazla ünlü kişi var yani normalde dışarıda görülse yüzüne bakmayacakları tipleri dahi abarta abarta bitiremeyen insanlar var.
Mesela Di Caprio gençken çok yakışıklı adamdı ama şu an ki hali bayağı doblocu enişteler gibi yani geçmişte yakışıklı diye hala yakışıklı deme mecburiyeti var gibi davrananlar var.
Cevap
10Cevap
Hepsinin abartılıyor.
Kesinlikle haklısın. Yani hepsi belkide ünlü olduğu için abartılıyor. Ünlü olmasalar bu kadar abartmaz kimse bence.
Kıvanç ve kıvanç gibi erkekler bana çok itici geliyor nedense...
Ben Kıvanç tatlıtuğu seviyorum ama Kıvançtan çok daha yakışıklı erkekler var bence. Yani fazla abartılıyor.
Aynen bende öyle düşünüyorum fazla abartı gerçekten. 🤭✨
David Beckham hariç hepsi abartılıyor
Aynen katılıyorum. Bence bradd pitte yakışıklı ama diğerleri bence çok fazla abartılıyor diye düşünüyorum ben.
şu kalın kaşlı yeni oyuncu genç çocuk adını unuttum tüm dizilerde öpüşüyor yiyişiyor çok değişik bi eleman
Kim o aga
mert ramazan demir aga buldum şimdi
Abi evet ya kesinlikle neresi yakışıklı bu adamın yani Allah var çirkin değil oğlan ama abartılacak bir yakışıklı da değil yani
aga bende anlamıyorum harbiden çirkin değil çocuk ama yani dışarda bunlardan çok var ya
Hmm işte bizde onu anlamıyoruz neresi çekici bu adamın garip geliyor
Değişik yine de saygı duyuyorum ne diyebilirim ki sonuçta herkesin güzellik çekici algısı farklı
Aynen katılıyorum. Gerçekten çok fazla abartılıyor o. Ben şahsen oyunculuğu dışında beğenmiyorum onu.
Yerliler daha yakışıklı abartı mı bilmiyorum ama öyle.
Bana kafa ve yüz yapisi hic hosuma gitmiyor kesinlikle kivanc
Kıvanç T. kazanır. Bradd Pitti yakışıklı bulamıyorum çokta sarışın beyaz tenden dolayı.
Burak Özçivit
Aynen öyle katılıyorum. Oda gerçekten çok fazla abartılıyor. Yani bence normal o kadar abartılacak bir yakışıklılık yok.
Kenan ve Kıvanç dışında bu ülkede yakışıklı yok.
Var bence
Kenan İmirzalıoğlu karismatik ama cidden
Kenan imirzalioglu yakışıklı bir adam. Güzellik ve yakışıklı deyince neden küçük burun sarışın olma geliyor akla. Adamın filmlerini görmesek sokakta aynısı görsem aşık olurum. Büyük burun kadınların erkekte çok sevdiği bir şey. Hani böyle ahım şahım büyüklük olanları demiyorum. Ama kemerli kemikli büyük burun erkeği daha çekici, seksi yapıyor. Kadında kalın dudak küçük burun nasıl güzel yapıyorsa erkekte de öyle. Zaten bence dünyada kenandan yakışıklısı yok.
Hiçbiri abartilmiyor
abartılıyor :)))
:::))))
Kıvanç Tatlıtuğ un
David Beckham hariç hepsi
Hani hepimiz esmer seviyorduk
E hepsi😂😂😂 bir Nicholas hoult değiller🙄
gene hicbiri secenegin yok
Kerem bürsin
Aynen öyle katılıyorum. Bana şahsen fazla yakışıklı olarak gelmiyor o. Ondan çok daha iyileri var bence örnek bradd pitt
Aynen 😅😊
Brad
Brad Pitt bence çok iyi ya. Kaç yaşına gelmiş ama adam gram değişmemiş hala karizmatik hala yakışıklı bence.
Mert Fırat
Aynen seçeneklere eklemeyi unutmuşum. Kesinlikle katılıyorum görüşüne. Bencede çok fazla abartılıyor.
Can yaman
Ayy nefret kasıntının teki ya
Aynen onda ki hava Johnny deep te yok
Sjjsss harbi ya
İtalya da da ünlü olmuş şansa bak. Dikkat çekici boyu posu ama itici yani oyunculuğu da pek iyi değil gibi. Allah’ yürü kulum demiş işte
Ndjsjsjsj cidden o kadar güzel açıkladın ki ya tabirlerine gülesim geldi sadece çok iyi. Nedense kızlar da seviyor genelde çok denk geldim sinirim bozuluyoedu adamsın 😀😏
Şans işte keşke bize de uğrasa bize
😀😀 uğrar inşallah hayırlısı
Aynen ya. Can yamanda bence çok fazla abartılıyor. Yani tarzı güzel sadece onun dışında pek beğenmiyorum ben.
Çağatay cok tipsiz
Bence iyi ama çok fazla abartılıyor. Yani ondan çok daha iyileri var bence. Örneğin bradd pitt gibi o daha iyi.
David Beckham
Sıradan bir erkek
B bence
David amcayı seçerim bu seçenekler arasından 😂
Çağatay Ulusoy ve Kıvanç Tatlıtuğ
Hepsi
Hepside 😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?