Tragus deldirdim, herkesinki çok acısız geçiyorken ben bu süreci epey bir ağrı ile atlatıyorum. Sizce bu normal mi, üçüncü günüm?

Tragus deldirdim, herkesinki çok acısız geçiyorken ben bu süreci epey bir ağrı ile atlatıyorum. Sizce bu normal mi, üçüncü günüm?
Cevapla