Sadece musluk suyu ve yüz kullanıyorum diyenler gelmeden

Sadece musluk suyu ve yüz kullanıyorum diyenler gelmeden

Değişmiyor ama biraz daha fazla nemlendirici sürüyorum. Hem el ve vücut, hem de dudak için.
arıtıcısı olanlar cevap verebilir mi
😂
Cevap
16Cevap
Evet benim değişiyor. soğuk da bazen cildim kurur ona göre ürün kullanırım.
Parfümü 7 değil de, 17 fıs sıkıyorum. Malum parfüm en iyi sıcakla etkileşime girince, soğukta pek fayda sağlamıyor.
Yuz kullanmak ney? Sadece musluk suyu kullanirim
İşin esprisi o yüzünü yıkıyorsun ya
Hmm anlamamistim fhfhg
Tulumbadan su çekiyorm yüzüme vuruyorum suyu
Nemlendiriciye ağırlık veririm özellikle vücudum için.
Havalar soğuyunca cildim kuruyor bol bol nemlendiyorum
Sadece güneşli havalarda sürdüğüm güneş kremimi sürmüyorum..
Kışın yazdan farklı olarak fazlasıyla kuruyor derim, haliyle kullandığım ürünler de değişiyor.
sadece musluk suyu ve yüz kullanıyorum 😬
😂 0 maaliyet, ideal gelin
çarpılırım 0 maliyet dersem 😂 yüzümle oynamıyorum sadece yoksa masraf kısmı 😂😂
Mâliyetimi diğer alanlardan çıkartıyorum diyorsun 😂
fazlasıyla 😀🤪
Evet normalde saçımı taramadan çıkmam kışın elimi yüzümü yıkar çıkarım
Her zaman bakım yaparım havalara bağlı değil
Krem oranı artıyor
Ne yapmak lazim soğuk havalarda jdjf
Benim hep stabil
İvet değişiyoy
Nemlendirici kullanımı yükseliyor elbette.
ben genelde bebekler için kullanılan ürünleri kullanıyorum, çok daha güvenilir ve aşırı iyi geliyor cilde.
johnsons nün sabunu, bebek kolonyası ve saç spreyi çok güzel ben uzun zamandır kullanıyorum
uni babynin de şampuanı çok başarılı hem saç hem ciltdin için kullanabilirsin, ekstra nemlendirici ye ihtiyaç duymazsin.
Cildin-
Bebek kokusundan kasıt ne bilemiyorum fakat zaten ürünü koklayinca anlayabilirsiniz hepsinin kendi kokusu var diğer şampuanlar gibi hsjs
Mesela Dalin urunlerinin kokusu çok bilinir ve yaygındır, benim onerdigim markanin kokusu çok biliniyormu bilmiyorum.
Nivea ürünleri de çok başarılı bu arada
Değişmiyor yine su çarpıyorum sıfatıma
Hiç olmadı ki, fakiriz biz 🥺
Yok değişmiyor. elimi yüzümü yıkar çıkarım
Aynı oluyor genelde
Biraz
Hayır hep aynı 😃
Bakım yapmıyorum
Evet değişik
Yıkama
aynı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar