Güzellik & Bakım Kış bakım rutininizde neler uyguluyorsunuz? Yıkığımsı Takip Et FenomenBilge Yaş: 26 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Yapay Zekaya Sor Kış bakım rutininizde farklı olarak neler yapıyorsunuz? Yaz rutininden farklı neler var? Kış bakım rutininizde neler uyguluyorsunuz? Cevapla Bakım Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı. nemlendirici kullanıyorum 0 0 Yorumla
seksikomodoejderi Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Yüzümü biraz daha ılık suyla yıkıyorum.Kış erken geldi bu yıl, tevekkeli değil üşüttük de halısahada. Gerek yok yani 😏 0 1 Yorumla Yıkığımsı +1 yıl ben kışın da soğuk suyla yıkıyorum, iyi geliyor yaşlanma belirtilerine karşı Yorumla
frenchgirl16 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Ekstra nemlendirici ve vücut yağları var. Geri kalan aynı zaten 0 1 Yorumla Yıkığımsı +1 yıl kışın en önemli şey nemlendirme bence de Yorumla
u tenedos Takip Et Master Yaş: 37 , eic 93% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,6b cevap paylaştı. antifirize baktır ekstra 1 0 Yorumla
curlyboyyy Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Yüze nemlendirici, ellere nemlendirici bu kadar 0 0 Yorumla
1907yusuFB Takip Et Master Yaş: 33 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 533 cevap paylaştı. Bebe kolonyası sürüyorum 🤣 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
nemlendirici kullanıyorum
Yüzümü biraz daha ılık suyla yıkıyorum.
Kış erken geldi bu yıl, tevekkeli değil üşüttük de halısahada.
Gerek yok yani 😏
ben kışın da soğuk suyla yıkıyorum, iyi geliyor yaşlanma belirtilerine karşı
Ekstra nemlendirici ve vücut yağları var. Geri kalan aynı zaten
kışın en önemli şey nemlendirme bence de
antifirize baktır ekstra
Yüze nemlendirici, ellere nemlendirici bu kadar
Sadece nemlendirici
Bebe kolonyası sürüyorum 🤣
Nemlendirici