Çok zayıfım bu yüzden kötü hissediyorum?

Henüz liseye giden bir gencim boyum 158 kilom ise 39-40 zayıfım ve diğer kızlar gibi çok güzel vücut hatlarım yok ve her konuştuğum kişi bunu söylüyor, hoşlandığım çocukla konuşuyorum ve bunu sorun edecek diye o kadar üzülüyorum ki yanına gitmeye bile utanıyorum

Çok zayıfım bu yüzden kötü hissediyorum?
Cevapla