Benim genelde yüzüme daha çok iltifat ederler. Yüzümün çok güzel olduğunu söylerler genelde. Fiziğini eskisi kadar pek beğenmiyorum. Çünkü birazcık kilo aldım diyete başlasam tekrar eski halime dönerim diye düşünüyorum. Ama yüzümü çok beğenirim. Sadece tek memnun olmadığım yer fiziğim onun dışında beğenmediğim pek bir yerim yok diye düşünüyorum ben.
Kızlar Ne Diyor
Benim genelde yüzüme daha çok iltifat ederler. Yüzümün çok güzel olduğunu söylerler genelde. Fiziğini eskisi kadar pek beğenmiyorum. Çünkü birazcık kilo aldım diyete başlasam tekrar eski halime dönerim diye düşünüyorum. Ama yüzümü çok beğenirim. Sadece tek memnun olmadığım yer fiziğim onun dışında beğenmediğim pek bir yerim yok diye düşünüyorum ben.
Ne sporu yapmayı düşünüyorsun
Normal spor öyle ya. Koşma veya yürüyüş gibi. En azından yediğim yiyecekleri bu sayede daha çabuk eritmiş olurum.
Yüz.