Göbek deliğimden utanıyorum, şekli çok garip durduğu için açık giyinemiyorum. Sizce normal mi?

Göbek deliğimden utanıyorum şekli çok garip açık giyenemiyorum birinin yanında soyunamiyorum sizce çok mu kötü yoksa normal mi?

Göbek deliğimden utanıyorum, şekli çok garip durduğu için açık giyinemiyorum. Sizce normal mi?
Göbek deliğimden utanıyorum, şekli çok garip durduğu için açık giyinemiyorum. Sizce normal mi?
Cevapla