Göbek deliğimden utanıyorum şekli çok garip açık giyenemiyorum birinin yanında soyunamiyorum sizce çok mu kötü yoksa normal mi?

Göbek deliğimden utanıyorum şekli çok garip açık giyenemiyorum birinin yanında soyunamiyorum sizce çok mu kötü yoksa normal mi?

Göbek deliğinden rahatsız olmak, utanmak psikolojik bir travma sebebidir. Çünkü orası anne karnında annemizle olan bağımız oraya baktıkça annemizi hatırlayıp mutlu olmamız gerekir, normali böyledir.
Ki bence göbek deliğinde hiçbir abeslik yok gayet estetik hoş duruyor.
Derdine ekmek banıp yesinler diyeceğim de gerçi böyle takıntılar normal bence. Düşünmemeye çalış kardeş, alt tarafı bir göbek deliği fazla büyütülecek bir şey yok. Benim de geçen gün kazağı çıkarırken fermuardan dolayı kaşım çizilmişti, onu dert etmiştim acaba kalıcı mı olacak falan filan diye ama büyütmedim fazla kendimi öyle de sevmenin alternatiflerini bulmaya çalıştım 😃
Küçük bi estetik operasyon ile bence bu sıkıntıdan kurtulursun. Bir estetik cerrah ile görüş bence. Kötü değil ama artık senin hayatını negatif etkiler hale gelmiş. Sana sağ tarafta biraz fazla parça var.
Allah başka dert vermesin
Göbek deliği sonuçta nasıl görünmesini istiyorsun?
Ayrıca havalar soğudu açık giyinme ve zaten ne münasebet neden birilerinin yanında soyunuyorsun?
Cevap
85Cevap
Bence sorun etmen için bir sebep yok gadası
Gayet normal ve fiziginde cok guzel belli psikolojin bozuk olmali
Fizigim iyimi gercekten
Utan zaten edep haya bunu gerektirir kötü değil olması gerekende anlamadigim buraya nasıl resim atabildin böyle
Bu seni hiç alakadar etmez.
@fotoğrafçı26 senin neden alakadar etti
Biseks bir birey olarak, göbeğini gayet güzel ve seksi bulduğumu söyleyebilirim. Dokunmak, öpmek ve hatta karnını yumruklamak bile çok zevkli olurdu. Sana tuhaf geldiyse kusura bakma lütfen, kötü anlamda söylemedim. Kesinlikle çok iyi
40 yıl düşünsem göbek deliğinden utanmak aklıma gelmez😂😂😂
ben güzel bir göbek ve güzel bir fizik görüyorum. göbek deliğinde anormal bir durum yok bence.
Herhalde başka derdin kalmadı kendine dert arıyorsun
öpücük atan gobus deliği herkese nasip olmaz sev onu jsj
Kanka normal neyinden utaniyosun ki tam olarak? Güzek de bi göbeğin var zayıf.
Bu resmi paylaşcam ama acaba soru olarak ne uydursam temalı çalışma
Kötü görünen nedir? Göbek deliği işte nasıl bir şey olmasını bekliyorsun 😊
Bildiğimiz göbek deliği daha nasıl olsun ki, göbek deliğinin mükemmeli iyisi kötüsü mü var.
Orayada estetik dusunun. Bi gö+ deliğiniz kaldı zaten yaptirmayi dusunmediginiz
Hayir gayet guzel siz kizlar zaten vucudunuzda mutkaka bir yere takinti yaparsiniz
Her yerde soyunabilirsin gayet normal rahat ol. peeh
Gayet normal ya cidden buna mı takılıyorsunuz şaka gibi
Normal bence bişeyi yok deliğinin, belinde ince şanslısın
Ay ne güzel göbek deliği işte ne istiyon gobeginden😅
Sorun ne bence yaradılış sorun yok güzel takıntı yapma kim eleştirdi bence kusursuz
Nasıl bir delik olmasını istiyordun ki normal delik işte
abartılacak bir durum yok canım. yerler senin o göbüşünü merak etme...
Normali nasıl olur ki herkeste farklıdır sanırım ama benimki bu görselden guzel ama
Deli misin aşkım sen o göbüşü öpe öpe yer bitiririm çok güzel ayrıca deliğin de tatlı yalayasım geldi😋
Benimki kadar kötü degildir
Ben delikten anlarım hiçbir sıkıntın yok rahat ol
Anladığım kadarıyla fiziğin güzel bu sebeple kimse göbek deliğine takılmaz. Ayrıca göbek deliği şöyle olacak böyle olacak diye bişey yok doğuştan gelen bi durum seninkindede bir sorun göremiyorum.
Ya hiç utanılir mı böyle tatliş güzel bir göbüş deliğinden prenses saçmalama 😀 😍
Günaha giriyorsun Allah seni de herkesi de güzel yarattı. soruyu sil
Göbüşün güzel bence kafana takacak bişey yok çok rahatsız oluyorsan piercing yaptır
Karşıdan bakınca sorun yok da kafayı sağa yatırıp bakınca komik duruyor 😃
ne guzel gorunuyor neyınden utanıyorsun anlamadım gayet guzel seksı gorunuyor
Gayet normal kafana takma yani :)
Gayet iyi valla hic öpen oldumu orayı dogru soyle
Yo bence utanilacak gibi durmuyor
Ne var ki bunda normal
Hiç utanma göbek deliğin çok hoş ve çok güzel ♥️
Doğal görüntüsü gibisi yok.
tornadan çıkmış gibi olanlar itici, sahte ve yapay.
Hayır gayet güzel
Teşekkürler ❤️
Rica ederim
Yooo gayet normal hatta Cok tatlıs duruyor
Gerçekten mi
Çok ciddiyim bak
Şu platforma şu foto, akıl mı yok sizde
Çok güzel bence
Başka. Derdin yokmu kizimm?
Evet kötüymüş piercing yaptır görünmez
İlk defa kıl olmayan göbek görüyorum
Takacak bir durum yok normal her şey
O delik için millet neler veriyor
normal hatta tatlı duruyor
Yok beee bence normal
Bu dert seni iflah etmez öldürür
Utan utan bu nasıl göbek deliği
Kotu değil ams begenmiyorsan deldir
Yoo gayet guzel hic sorun etme
Ne saçma bir utanma şekli
yok ya kötü değil takılma
Neden utanıyorsun
kötü bir şey görmedim
Yoo gayet de normal bir şekli var?
Erkekler normal görür kızları bilemiycem valla
Normal
Ne garip dertleriniz var
Buna ergenlik diyolar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?