Pazar günü tırnak yaptirdim850tl fakat yapan kişi jeli tirnahimin bitiş yerinde dibe kadar sürmedi normal mi kendi tirnagim gözüküyor ac buçuk

Pazar günü tırnak yaptirdim850tl fakat yapan kişi jeli tirnahimin bitiş yerinde dibe kadar sürmedi normal mi kendi tirnagim gözüküyor ac buçuk

Hayır normal değil. Hiç kusursuz olmalı. Yani o kadar para vermişsin sıfır kusursuz olmalıydı diye düşünüyorum ben. 300 TL ye daha uygun yapan yerler var hemde hiçbir şekilde ne bir yapışkan belli ediyorlar ne de başka bir şey. Bence sen işini bilmeyen acemi bir çalışana denk gelmişsindir diye düşünüyorum ben ya.
Cevap
4Cevap
normalde böyle olmaması lazım ama bazı yerler yapıyor
Normal değil manikürü de tam yapamamış sanki
Mis gibi tırnak işte. Ben bi anormallik göremedim
Gayet iyi duruyor ve belli olmuyor gibi ne dersin
Muhtemelen değildir normal.
850 TL bı tırnağa vermek Allah akıl fikir versin
Oggfhjvvgh
ne yapıyorsun dedim barmen aklın başındamı
Ulan evden de kovulduk işten de kovulduk
Tamda bizi anlatıyor sanki neredeyse ndjdj
Normal degıl
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?