Saçımı kestim ve tüm yüzüm değişmiş gibi hissediyorum neden?

benim saçlarım göğüs hizamdaydı ama ben saçlarımı omuzumun biraz daha üstünde düz bir kesim yaptırdım ve şu an çok pişmanım kendimi çok çirkin hissediyorum gerçekten bütün morallerim kaçtı aslında daha önceden de bu şekilde kısa kesmiştim ama o zamanlar hoşuma gitmişti şimdi neden beğenmedim anlamadım ne yapacağım nasıl alışacağım alışsam bile kendimi güzel bulamıyorum artık
Güncellemeler
+1 yıl
Ben normalde de dış görünüşümle o kadar da barışık olmayan bir insanım şu an daha da iğrençleşmiş gibi hissediyorum
Saçımı kestim ve tüm yüzüm değişmiş gibi hissediyorum neden?
Cevapla