İlk önce kısa kesmiştim ondan sonra uzayınca bakıra boyadım ama önceden siyah boya olduğu için boya tutmadı ve tutmayan yerlere de katlı kesim yapıldı, kendimi kötü hissediyorum, napmaliyim
Saçlarımda değişiklik yapmıştım, içime sinmedi. Eski halime dönmeli miyim?
Bence kızıl iyi. Boy konusunda kendini iyi hissetmiyorsan uzatırsın. Ayrıca sana wolf model de yakışır saçların simetrik kısa kesim de yakışır. Ense çok kısa öne doğru uzayan
Miyopum 3 nesil lazer yaptiricam ama süreye ihtiyacım var Seneye son 1 hakkım kalıcak kho benim için biraz hayal oldu ya Myo gidicem ya da 4 sene açikdan okuyup muazzaf subay olarak askeriyede kalicam
Ben elenirim korkusu ile 3 kere göz doktoru 6-7 kere ortapediye 3 kere kalbe diğer bölümlerin coguna da 1 kez ziyaret ettim 1 tane daha problemim var skolyzo 7 derece civarı 5 derece ve altı olması gerekiyor
Ben her yıl kalbe gittiğin için kontrol amaclı onda bi şey yok ama en korktuğum göz, miyop mu astigmat mi bende anlamadım 🤷♀️ hakkımızda hayırlısı olsun
İlk saç boyamam kulak arkasıydı, ilk fotoğraftaki yani, ikinci boyamam siyah ve siyah akınca da bakır yaptım ama siyah uçlara yapışmış yani dipleri çok güzel bakır oldu ama uçları siyah kalınca, düzelmesi için mecbur katlı kısa kestirdim istemeyerek, çevremdekilere bu renk sana çok yakıştı bu renkte kal diyolar ama bilemedim
@DEADLY_666 bırak her mevsim kendi renginde kalsın neden tek bi renkte ısrar ediyorsun ki? Ben kabayım arkadaşım hatta sen şimdi Kıro Demek de özgürsün sana bu hakkıda tanıyorum 😉 Ama dikkat et "Sana Ne" Çıkışını Yapmıyorum 😉!