Okuldayken kızlar ne sürerdi yahu bu kırmızı kalemi dudağına 😃☺️

Okuldayken kızlar ne sürerdi yahu bu kırmızı kalemi dudağına 😃☺️

Hiç kırmızı kalem ile böyle bir şey hiç yapmadım çünkü zararlı olduğunu biliyordum Benim daha çok annemin kozmetik ürünlerine merakım vardı çocukken böyleydi büyüdüm doğallıktan yana oldum merakım eskisi kadar olmasa da azaldı
Cevap
1Cevap
Hayır kırmızı pastel boyadır
bence de öyle
Hayır herkes kızın değildir yani ben o amaçla kullanmadım hiç açıkçası.
Evet hele şu Faber'in pembemsi yumuşak uçlu kırmızı kalemi.
Annemin kırmızı ruju ve pudrası vardı özellikle onları kullanırdım 😅
Öyleydi hatta ıslatıp sürerdik 🤣🤣
Evet😂 tükürüp elime de sürüyordum.
çoğunun öyledir
doğru 😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?