Çakır kahve göz rengine sahibim. Başka renk olmasını istemezdim.
Göz renginizin ne olmasını isterdiniz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Çakır kahve göz rengine sahibim. Başka renk olmasını istemezdim.
Göz renginizin ne olmasını isterdiniz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Gözlerim ela bal rengi zaten. Çok seviyorum gözlerimin rengini. Yeşilden ve maviden çok daha güzel benim gözlerim. Eğer ela olmasaydı yeşil olmasını isterdim. Ben mavi gözü fazla sevmiyorum bence en güzel göz rengi ela ya da yeşil. Onun dışında başka sevdiğim bir renk yok mavi renk bana sıradan renk olarak geliyor.
Ne güzel 🙃
Gözlerimin rengini herkes farklı diyor ela gibi grilikler var kehribar gibi birazda. Ben yeşil olsun isterdim annemin yeşil, mavi gözlü olup benim olmamam üzücü :D
Yaa şanssızlık olmuş
göz rengim mavi ve memnunum zaten
Maşallah 🙃
:)
Gümüş grisi isterdim çok havalı ve zaten son yıllarda en nadir göz rengi seçilmiş
Yani ilk kez duydum.
Yeşil gözden daha az bulunuyormuş bende son araştırmalara baktım 🙂😅
Birde kırmızı göz rengi. Volkan patlarken o lav rengini hayal et o göz rengi de çok nadir
Öylesi insan çok şanslı
Evet reis mor göz rengi de varmış
Cevap
13Cevap
Benim gözlerim mavi renk ve seviyorum https://hizliresim.com/thzv6a6
Güzel
Ela gözlüyüm ve genelde gözlerim beğenilir böyle mutluyum.
Ama illa farklı bir renk olacaksa bal rengi felan güzel olabilirdi😅
Süper olurdu
benim kahverengi ama yeşil ya da bal rengi olmasını isterdim babamın gözleri yeşil keşke gözlerim ona çekseydi djndjn
Yaa güzel olurdu
Gözlerim yeşil renk ve seviyorum başka renk istemezdim
Ne güzel ya 🙃
Göz rengim yeşil başka bir renk istemezdim 🙂
Nazar değmesin
Benim gözüm kahverengi ama ışıkta ela gibi de duruyor gayet memnunum abi 😅
İyiymiş kardeşlik
🙃
Güneşte bal gibi oluyor hep öyle kalmasını isterdim
Bal rengi çok güzel
Ben de çok seviyorum ama gel gör ki sürekliliği yok işte.
Olduğu kadar artık
Aynen
🙃🙃
Yeşil-mavi arası bir renk gözlerim zaten başka bir şey olmasını istemezdim 😄
Oldukça iyiymiş
Teşekkür ederiiim 😄
Rica ederim
Kahverengi olması iyi başka bir renk düşünemiyorum. Yakışmaz da zaten.
Doğru 🙃
Rengimden memnunum..
Süper guzum 🙃
Memnunum aslında ama siyah olsa nasıl olurdu acaba diye düşünmekten de kendimi alamıyorum.
Lens takarak deneme yapabilirsin
Türbe yeşili olmasını çok isterdim ama maalesef mezar kahvesi 🤓
Kız öyle deme kahve güzel renk 🙃
O ne öyle ölü gibi 🥹
Su yeşili olabilirdi tenime yakışacağınız düşünüyorum.
Su yeşili harika
En çok gözlerime özgüler iltifatlar aldım böyle kalsın
Almaya da devam et
Teşekkür ediyorum
Rica ederim
Mavi ve ya yeşil olmasını isterdim sadece. Gözlerim ela
Yas
Yaa
Siyah benim ama bal rengi falan olabilirdi severim o rengi çok 😄
Bal rengi çok tatlı
Göz rengimi seviyorum başka bir renk olmasını istemezdim ama siyah gözler de çok güzel
Siyah gözler efsane
Göz rengim kehribar gibi daha da açık olsun isterdim ama şu an da çok seviyorum
Maşallah 🙃
🙃🙃
Göz rengi mi de şeklini de seviyorum.. Renkli gözlü değilim iyi ki.. Hiç ciddi ve samimi gelmiyorlar bana..
Ama güzel görünüyor
Kırmızı olsn vampir rengi
Çiçeklere o renk iyi gider
Mavi ama Ela gözlerim. Öğlen güneşte yeşil oluyor.. Akşam kahverengi. Denize gidince dışı mavi içi yeşil. Beğeniyorum ama mavi olsa daha iyi olur
Rengarenk ne güzel
🙃
Yeşil olsun isterdim
Yakışır 🙃
Göz rengim yeşil olmasaydı da yeşil olsun isterdim
Yeşil tılsımlı gibi
Gibi 😅
🙈
Kendi renginden memnunum
🙃
Benim gözüm kahverengi başka bir renk istemezdim
Maşallah 🙃
😇😇
Gözlerimin renginden memnunum 😅
Neymiş göz rengim
Kahverengi ama memnunum.
Guzell 🙃
Biraz daha koyu olabilirdi. Memnunum
Olsun şimdiki de iyiymiş
Memnunum göz rengimden...
Rengi ne 🙃
Elâ...
Güzelmiş
Benim gözüm kalsın böyle kahverengi kahverengi
Maşallah kalsın 🙃
Kesinlikle mavi olmasini isterdim
Şu an ne renk
başka renk olsun istemezdim
Şu an ne renk
Güzelmiş
Benim kahverengi yesile calan bir ela isterdim
Kahvede hoş
Siyah her zaman gibi
Çok güzelmiş
Teşekkür ederim
Rica ederim
Gözlerim yeşil böyle mutluyum
Maşallah reisim
Kahverengiden memnunum
Güzelmiş 🙃
Çakır kahve ne yav? Çakır gri demek.
Değişik biraz görmeden karar veremen
Kahverengi en koyu gri ise en acik ton. O nasil oluyor?
memnunum göz rengimden
Ne renk peki
mavi
Nazar değmesin
Teşekkür ederim
Ben teşekkür ederim
Ela.
İyiymiş
Şu anki göz rengim iyi
Maşallah 🙃
Memnunum renginden.
Ne renk 🙃
Yeşil ela arası tuhaf renk😃
Süpermiş
Memnunum renginden
Ne güzel 🙃
şu an memnunum bea
Ne güzel
Ela olsun isterdim
Ela göz rengi güzel 🙃
Yeşil olmasını isterdim
Yeşil göz rengi çok güzel duruyor
Goz rengim iyi
Hangi renk
Mavi olur
İnşallah
Ela.
Yakışır
Siyah olsun isterdim
Asil bir renk
mavi
Ne güzel
Mavi mavi mavi
Masmavi gözleri boncuk mavi 🙃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?