

1 zayıf
2 kilolu
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç


''Leğengibigöt'' sahibi olmanın güzel olmadığını ne zaman anlayacak bu kadınlar yahu?
Bakınız bu zat Holly Peers. Hiç de öyle zayıf bir hatun kişisi değildir, kalçaları, beli falan yerindedir, gereğince yağ vardır.
Ancak kendisi balina kasa, biçimsiz vücudu olan biri de değildir, seksiliğin tam karşılığı hükümet gibi kadındır.
teşekkür ederim
Ne çok zayıf ne çok kilolu olucak
anladım
2. si bana göre değil ama onu gibilerinide seven vardır galiba
seks için 2 derler çoğunluk daha haz verici diye
teşekkür ederim
rc ederim
Cevap
38Cevap
ikisininde tadı başka arkadaşlar kıyaslama yapmayın birisi sütlü çikolata diğeri bitter :D
üstteki yatakta her pozisyona gelir ama vajinada kuruluk yaşar
alttakinde vıcık vıcık bi vajina var sulanma sorunu yok cayır cayır yanar yatakta. ben seçsem 2. yi seçerdim :D etli butlu hatun yatakta daha tatlı oluyo aksini iddaa eden bu işi bilmiyodur
Bu zayıf değil ki gayet kıvrımlı 🥵 tahta gibi zayıflar var onlar gayet itici ama bu iyi bu olur 💦
teşekkür ederim
Niye ki sen misin bu 😅
1 den zayıf olan
Çok zayıf da iyi olmaz yaa, şöyle vurdun mu laplap ele gelecek🥵
sevgilimde bunu bana ima etti
siz erkekler kilolu kadına obuz zayıf kadına kemik dersiniz biz kadınlar yaranamayız beki siz karşıdan istetiğiniz vucut gibi misiniz
O konuda tabi ki verileni istemek lazım ki 185cm 90kg 💪atletik biri olarak karşılığını isterim tabi ki👍
2. görsel kilolu değil bir kere balık etli ve ideal
Birinci.
Ama hiç şişman sevgilim olmadı
İkisi arasında karar vermem gerekse tabii ki de 1 ama 2'ye de bunun harici hayır demem.
Bence 1 yakın olmalı bide diri göğüsler önemli 😈😈
İkisi de bence estetik durmuyor biraz daha zayıf ve fit estetik durduğunu düşünüyorum..
Biri yağ tolumu gibi, diğeri de hatları çekici gelmiyor..
İki diyenlerin de %90 ı yalakadır. Anca %10 u zevk farklılığı..
nasıl yani yatakta sadece zevkli mi 2
Yav yok 2. Kıyaslamaya bile girmez diyorum 1 daha iyi tabii ki
Bir kadın olarak net 1
öyle olmalı
İkiside değil erotik kiyafetle çekici olunmaz
Birden alttakini görünce kahkaha attım lan ajsjd
🤣
iki numara dolgun hatun iyidir
kilolu yaa olgun diyorsun
evet
dolgun dedimm
1 numara da pek zayıf değil ama:)
1'e o kadar da zayıf denemez ya bence :)
İkinciyi Allah esirgesin
1 numara
Özellikle ince bele bayılıyorum
İkincisi annem gibi guzel ve çekici
zayıfda diil ama üstteki
zayıf dediğin zayıf değil. normal olan..
2. Yi isterim ben
neden
Daha çok haz veriyor
zayıf öyle deyil mi
Zayıflardan hoşlanmıyorum
Kemikli kemikli ona öyle
kilolu daha mı güzel etler fişkiriyor
Ben öyle seviyorum sen zayıfsın sanırım
tamam teşekkür ederim
Rica ederim
Sence hangisi 😂
Ben size sordum
Tabii ki de 1 numara
Zayıf olan tabi ki
Zatif
Elbette zayıf
2. tercih ederdim.
sen hangisisin
taki zayıf olan
Kesinlike 2
neden sebeb
teşekkür ederim
Birinci
İkisininde fiziği güzel ama sutyenleri bepenmedim
zayıf kadın tabiki
2 çok kilolu ya
Bana göre kilolu
Zayıf tabiki
Ikiside
neden
İkisininde hissettirdigi zevk farklı o yuzden gorsel olarak 1 numara cekici
Görsel önemli deyil mi erkek için önemli olan ne
Ben sahsim. adina konusayim ikisininde cinsellikte hissettirdigi zevk farklı tabiki görsellik te önemli gorsel olarak bakarsan 1 numara ama cinsel olarak bakarsan belki 2 numara 1 den daha iyi cikacak bilemezsin yani gorsel hersey degil bence
anladım
Yani kadinlar sadece gorselden ibaret degil aslinda bide kendimi. gizleyim boyle. yorum yazinca utandim
neden utanacaksın normal yani 2 daha alımlı geliyor
Ben cekingenim bu tür konularda biri gorurde ayiplar sanıyorum ne bileyim
Sen hangisisin
çok zayıf
Mükemmelosun biliyorsun dimii 🥺🥺🥺
öyle zannetmiyorum
Seni üzmüşler
Yazabilsen keşke bana……
1. zayıf değil ki
Ne kadar zayıf olmalı
kişinin genetiğine göre ideal kilosu değişir. fiziğinin kaldırdığı kadar kilo almalısın
ama sevgilim çok zayıfsın kemiklerin batıyor dedi sebeb
o zaman kilo almalısın. boyunun son 2 hanesiyle aynı ile 10 kilo daha düşüğü arasında olabilirsin fiziğine göre. örneğin boyun 165 ise yaklaşık 55 ila 65 kilo arasında olmalısın (kas oranına göre de değişir tabiki)
Alamıyorum srtesden hep
kilo için spor diyet kadar psikoloji de önemli tabiki
gittim doktora ama stresi bırak alıırsın diyor
haksız sayılmaz hormonlar düzelince zaten idealinden çook uzakta olmuyor insan
Aga utandım bune
Orta
iki numara
neden
daha hoşuma gidiyor dolgun balık et
anladım
sen nasilbirisin merak ettim sorunu begensem yazarmsn dm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?