
Makyajsızda kendinizi güzel buluyor musunuz? Makyaj olmadan da ben güzelim diyor musunuz?

Makyajsızda kendinizi güzel buluyor musunuz? Makyaj olmadan da ben güzelim diyor musunuz?
Cildimi düzene sokar ve fazla kilolarımda kurtulup yüzümdeki hatları keskinleştirirsem yapılan en profesyonel makyajdan bile çok daha güzel olur doğal halim eminim
Aslında makyaj yapmak marifet değil ya. Önemli olan bence makyajsız bir şekilde güzel olabilmek. Makyajlı herkes çok güzel herkes çok bakımlı olur zaten.
Cevap
3Cevap
En guzel güzellk dogal güzellktir
Evet yakışıklı buluyorum
Erkekler zaten doğuştan şanslı. Ne makyaj sıkıntısı var ne süslenme sıkıntısı var. O yüzden erkekler bence kadınlardan çok daha şanslı diye düşünüyorum ben.
hayır değiller. daha sevgilim bile olmadı nerem şanslı
Evet zaten makyaj suratımı gitmiyo
Yani bazı inssnlar makyaj yapmayı çok sever hatta birgün bile makyaj yapmadan etmeden dışarıya çıkamaz o işte benim. Ama bazıları ise doğallıktan yanadır her zaman.
Evet, çok ama makyajlı daha güzel buluyorum.
Aynen bende normalde makyajsız halimi güzel buluyorum ama yüzüm soluk duruyor onu dışında gayet güzel olduğumu düşünüyorum makyajsızda.
Doğrudur
Bu arada birine “Erkekler zaten doğuştan şanslı. Ne makyaj sıkıntısı var ne süslenme sıkıntısı var. O yüzden erkekler bence kadınlardan çok daha şanslı diye düşünüyorum ben.” demişsin de dikkatimi çekti. Ben buna hiç katılmıyorum. Erkekler şanslı değil. Kadınlar süslenince, makyaj yapınca daha güzel oluyor ama erkekler itici oluyorlar. Süslenmek ve makyaj kadınlar için bir sıkıntı değil. Güzel bir kadın süslenince daha güzel oluyor çirkin bir kadın süslendiğinde de daha az çirkin görünüyor ama erkekler kadınlar gibi süslense tuhaf olur.
En güzeli makyajsız haldir
bazeeen
Aynen bende bazen kendimi makyajsız güzel buluyorum bazen ise bulmuyorum. Makyaj yapmayı çok seven biriyim o yüzden mutlaka hergün makyaj yaparım yapmadığım gün yok.
ben makyaj diyemem de rimel yapmasam çıkamamm
Siz makyaj yapmadan aynaya bakamazsınız
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?