Erkekler için sorun yokki. Asıl sorunlar kadınların. Kadınların makyajı var oyu var buyu var bir sürü sıkıntı yani diyeceğim o. Erkekler ne güzel istedikleri şekilde hemen hazırlanıp çıkıyor.
Ben gidemem ya ben makyajsız hiçbir yere gidemem. Makyaj olmadan kendimi çok eksik hissediyorum ben. Bir kere alışmışım yapmaya yapmayınca çok tuhaf oluyorum.
Ben gidemem ya kendime makyajsız şekilde de güvenim var ama ne bileyim ya makyaj yapmaya alışkan biri olarak ben makyajsız dışarıya falan asla çıkamam.
Ben makyajsız en fazla yan odaya giderim. Makyaj yapmadan asla hiçbir yere gidemem ben ya. Makyaj yapmayı çok seviyorum makyaj yapmayınca kendimi çok eksik hissediyorum.
Ben her zaman yaparım. Yapmadığım birgün yok. Evde otursam bile yaparım o makyajı yani illa dışarıya çıkarken yapmam sadece evde de yaparım. Kendimi bakımlı şekilde görmeyi çok seviyorum.
Ben gidemem asla makyajsız bir yere. Makyaj yapmayı çok seviyorum makyaj olmadan en fazla yan odaya giderim onun dışında ne dışarıya çıktım makyaj olmadan ne de bir yere giderim
Ben gidemem ya. Ben alışmışım bir kere makyaj yapmaya falan. Yapmayınız nedense kendimi çok eksik ve huzursuz hissediyorum. O yüzden ne makyajsız dışarıya çıkarım ne de ederim.
Ben bırak düğüne gitmeyi evden dışarıya bile makyajsız bir şekilde asla çıkamam ya. Makyaj yapmayı çok seven bir insanım o yüzden mutlaka o makyaj yapılır oyle dışarıya çıkılır. 😄
Aynen orası öyle tabi ama ben genelde doğallıktan yana değilim pek ya. Ben öyle yataktan kalkar gibi dışarıya makyaj yapmadan asla çıkamam ya. Kendimi huzursuz hissediyorum nedense.
Aynen bende aynı şekilde. Evden başka bir yere asla makyajsız bir şekilde gitmem ben ya. Makyaj yapmayı çok seven biri olarak dışarıya asla makyaj yapmadan falan çıkamam ben.
Ben gidemem şahsen ya. Makyaj yapmadan çıkarsam kendimi çok huzursuz hissediyorum. Makyaj olmadan ben ya odaya bile geçemem o derece. O makyajı mutlaka yapmam lazım yoksa huzursuz hissediyorum.
Ben gidemem ev hariç hiçbir yere. Makyajsız kendimi çok kötü ve huzursuz hissediyorum ben ya. O yüzden evden çıkmadan önce mutlaka yarım saatimi o aynanın karşısında geçiririm.
Keşke bende öyle olsam. Dışarıya çıkarken en fazla yarım saatim ayna karşısında geçer. Bakım yapmayı ve makyaj yapmayı çok seven biriyim. O yüzden makyaj yapmadan dışarıya asla çıkamam ben.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Her yere giderim ben
Erkekler için sorun yokki. Asıl sorunlar kadınların. Kadınların makyajı var oyu var buyu var bir sürü sıkıntı yani diyeceğim o. Erkekler ne güzel istedikleri şekilde hemen hazırlanıp çıkıyor.
Her yere.. normalde çok süslüyümdür ama bu bende takıntı değil pekala heryere makyajsız da gidebilirim
Ben gidemem ya ben makyajsız hiçbir yere gidemem. Makyaj olmadan kendimi çok eksik hissediyorum ben. Bir kere alışmışım yapmaya yapmayınca çok tuhaf oluyorum.
Olabilir tabi alışmışlıkla alakalı bi durum
Her yere giderim. Rimel, maskaradan başka bir şey kullanmam
Ben gidemem ya kendime makyajsız şekilde de güvenim var ama ne bileyim ya makyaj yapmaya alışkan biri olarak ben makyajsız dışarıya falan asla çıkamam.
Dunyanin obur ucuna, dugune, toplantiya, davete her yere giderim.😊
Ben makyajsız en fazla yan odaya giderim. Makyaj yapmadan asla hiçbir yere gidemem ben ya. Makyaj yapmayı çok seviyorum makyaj yapmayınca kendimi çok eksik hissediyorum.
Ben arada makyaj yaparim hergun yapmam zaten çoğu yere gidebilirim
Ben her zaman yaparım. Yapmadığım birgün yok. Evde otursam bile yaparım o makyajı yani illa dışarıya çıkarken yapmam sadece evde de yaparım. Kendimi bakımlı şekilde görmeyi çok seviyorum.
Her yere giderim makyaj takıntım yok hiç yapmıyorum
Marsa bile giderm neysem oyum
Her yere giderim 😄
Ben gidemem asla makyajsız bir yere. Makyaj yapmayı çok seviyorum makyaj olmadan en fazla yan odaya giderim onun dışında ne dışarıya çıktım makyaj olmadan ne de bir yere giderim
Makyajsız her yere gidebilirim 😃
Ben gidemem ya. Ben alışmışım bir kere makyaj yapmaya falan. Yapmayınız nedense kendimi çok eksik ve huzursuz hissediyorum. O yüzden ne makyajsız dışarıya çıkarım ne de ederim.
Kuzenimin dugunune bile gitmisligim var 😂
Ben bırak düğüne gitmeyi evden dışarıya bile makyajsız bir şekilde asla çıkamam ya. Makyaj yapmayı çok seven bir insanım o yüzden mutlaka o makyaj yapılır oyle dışarıya çıkılır. 😄
Her zaman doğal haliniz daha güzel olur
Aynen orası öyle tabi ama ben genelde doğallıktan yana değilim pek ya. Ben öyle yataktan kalkar gibi dışarıya makyaj yapmadan asla çıkamam ya. Kendimi huzursuz hissediyorum nedense.
Ne güzel
Evin içinde ancak
Aynen bende aynı şekilde. Evden başka bir yere asla makyajsız bir şekilde gitmem ben ya. Makyaj yapmayı çok seven biri olarak dışarıya asla makyaj yapmadan falan çıkamam ben.
Sevdiğimden değil mecburen ben
her yere giderim /gidiyorum
hayatımda hiç yapmadım :D
cennete kadar gidilir.
Her yere giderim
Ben gidemem şahsen ya. Makyaj yapmadan çıkarsam kendimi çok huzursuz hissediyorum. Makyaj olmadan ben ya odaya bile geçemem o derece. O makyajı mutlaka yapmam lazım yoksa huzursuz hissediyorum.
Her yere.
Ben gidemem ev hariç hiçbir yere. Makyajsız kendimi çok kötü ve huzursuz hissediyorum ben ya. O yüzden evden çıkmadan önce mutlaka yarım saatimi o aynanın karşısında geçiririm.
Her yere gidiyorum
Keşke bende öyle olsam. Dışarıya çıkarken en fazla yarım saatim ayna karşısında geçer. Bakım yapmayı ve makyaj yapmayı çok seven biriyim. O yüzden makyaj yapmadan dışarıya asla çıkamam ben.
her yere giderim
heryere