Gelen geçen koseyim diye gömüyo beni ?

23 yaşındayım askerliğimi yaptım ama daha sakalım çıkmadı jilet vurdum, minoxil kullandım, sarımsak sürdüm,40 takla attım gene çıkmadı babamda köse değil hatta 15 yaşında tras olmaya başlamış bende bi tüy bile yok ya en çok zoruma giden beni gömüyorlar koseyim diye babaannem bile bana top diyo ya benmi istedim sakalimin çıkmamasını sadece babaannem değil arkadaşlarım çevrem hepsi, insan içine çıkamıyorum koseyim diye basit bi olayı bu kadar büyüttüm kafamda , travma oldu bu lanet sakal çıksın artık , ektirmeden başka yolu yokmu

Gelen geçen koseyim diye gömüyo beni ?
Cevapla