
Kaşlarima bakar mısınız kadın bide diyor kaşların mimariyizz. Ben napcam sikayet etmekten başka çare yok. Yoksa abartiyormuyum

Kaşlarima bakar mısınız kadın bide diyor kaşların mimariyizz. Ben napcam sikayet etmekten başka çare yok. Yoksa abartiyormuyum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bence kötü olmamış. Tam olarak nesini beğenmedim?
*beğenmedin
Yamuk duruyor. Silinmiş gibi.
Fotoya bakınca sağ taraftaki daha dairesel sol taraftakinin dönüşleri sağ tarafa göre daha keskin olmus.
İyi duruyor neden begenmedinki sanki biraz kavisi uzun birinin diğerinden
Kanka sol kısımda altlarda çok hafif tüy bırakmışsın
Biraz daha düzeltme yapabilir ama göze batmıyor
Bi tuhaflık var evet
Bi enteresanlık var evet
Yo kötü değil
Farklı olmuş yani birbirinden bnce hiç olmamış
Buna iyi diyen kordur
Aynen işte. Kadın yaptı yapcagini
Kaşın estetik değil zaten
Bu onu haklimi çıkarır.
Bence güzel
Geçmiş olsun