Kaşlarım kötü mü olmuş, şikayet edersem abartmış mı olurum?

Kaşlarım kötü mü olmuş, şikayet edersem abartmış mı olurum?

Kaşlarima bakar mısınız kadın bide diyor kaşların mimariyizz. Ben napcam sikayet etmekten başka çare yok. Yoksa abartiyormuyum

Kaşlarım kötü mü olmuş, şikayet edersem abartmış mı olurum?
Cevapla