İşlem sonrası kaşım bir ay kalmadan siliniyor, siz olsanız ne yaparsınız?


1 ay daha olmadı. 2 seansin üzerinden 2 hafta geçti kaşların haline bakın. Kadına diyorum memnuniyet videomu silin silmedi. Yani olsa ne olmasa ne zoruma gidiyor ben memnun değilim. Yorum yapıyorum siliyor. Kadına dedim ilgilendi dedi silinmisse paranı iade etcem hepsi. Bu fotoyu onada attım normal diyor. Kadın hakkımı. Yagli diyor senin cildin. Ama genede kalır 8 ay falan. Hep kaziklaniyom
İşlem sonrası kaşım bir ay kalmadan siliniyor, siz olsanız ne yaparsınız?
İşlem sonrası kaşım bir ay kalmadan siliniyor, siz olsanız ne yaparsınız?
Cevapla