Sevgilim kız kardeşi ile beraber tüylerini alıyormuş ve bunu normal karşılıyor. Ayıp değil mi?

Yani nasıl desem tuhaf geldi kaş bıyık alıyormuşlar beraber kız kardeşi yanında vücut tüyü de alıyormuş ben de kızdım bu ayıp dedim ne alaka diyor ben alıştım diyor ama kız kardeşin sana saygılı olması gerek dedim

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar yemin ederim doğru Allah şahit ki
Güncellemeler
+1 yıl
Normal ne var bunda bakımlı olmak suc mu diyor ben de değil tabıkı sadece abının yanında almak biraz ayıp diyorum hayır diyor sen almıcak mısın yanımda diyor ben senın karın olacagım alırım ama sen onun abisinin arada fark var dedim fark yok diyor
Sevgilim kız kardeşi ile beraber tüylerini alıyormuş ve bunu normal karşılıyor. Ayıp değil mi?
Cevapla