
Kapalı da olsam ben de insanım yaptırdım oğlum dahi beğendi belki de Avrupa'da yaşamanın rahatlığı diyelim

Kapalı da olsam ben de insanım yaptırdım oğlum dahi beğendi belki de Avrupa'da yaşamanın rahatlığı diyelim
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar Ne Diyor
Fazla renkli ve sosyetik pek begenmedm