Uzun, ojeli, protez tırnaklar mı yoksa kısa tırnaklar mı?
Uzun - ojeli - protez
Kısa
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Uzun, ojeli, protez tırnaklar mı yoksa kısa tırnaklar mı?
Ne cadı gibi çok uzun, ne de çok kısa. Benim genelde bu boylarda olur
Protez tırnak kullanmıyorum ve tırnaklarım uzun, yeteri kadar hergün bakımda yapıyorum. Nedense tırnaklarım kısa olunca erkek eline sahipmişim gibi hissediyorum. d doğal uzunlukta olan tırnak tercihim olurdu. Ne kısa ne protez. Oje çok sık sürülmemeli bence tırnak belli bir süreler içerisinde hava almalı ama ojede hoş ya karar veremedim. d
Parmakların ve tırnakların uzun olması feminen hissettiriyor değil mi?
Cevap
32Cevap
Ne uzun ne kısa. orta tırnaklar
İkisi de değil tercihim. Benim tercihim kendi doğal tırnaklarım. Doğallık her zaman en güzelidir.
Kısa tırnak daha iyi. Uzun tırnağın tek iyi yanı, ojelerin mükemmel durması. Onun dışında günlük işleri falan yaparken çok rahatsız eder beni.
Uzun 💅 tırnaklar çok güzel duruyor ama derdi tasası çok fazla kullanışlı değil oyüzden kısa tırnak dedim.😌
Uzun ve kısa demek
Yerine
Cadı ve insan tırnağı
Deseydin keşke 😁
İnsan. Tırnağı daha havalı 👍🏻
her ne kadar bakımı zor olsa da uzun tırnaklar candır
Bence kesinlikle kısa tırnak uzun tirnek pis geliyor bana
Bence uzun tırnaklar çok itici iğrenç duruyor
Sevgilim sırtımi omuzlarımı kalçamın arasin dan bitimine kadar çok yirtti beni ben onu acitip sert yapınca o da kalcamin. Arasin dan başlıyordu yirtmaya😂😅 şimdi de ayak tırnakları damagima takılıyor önce den ayağını rahat sokuyordu
Uzun tatlış protezler bence ama çok da uzun değil böyle orta
Kısa daha rahat ama, uzunda orta
Uzun iğrenç duruyor. Elinden ekmek yenmez. Sağlıklı Degil
Şu protez tınakların çirkinliğine bak.. üzerine bal dökülmüş sanki.
Doğal ve uzun tırnak en güzeli
Uzun yaa çünkü eli güzel gösteriyor ben uzun kullanıyorum hep bakım yapıp ojede sürünce harika oluyor.
Kısa ama bu kadar değil.
2. Resimde bulunan bordo renkli tırnak normal olan.
Daha çekici kılıyor kadını kanımca.
Merak ediyorumda tırnak uzatmanın ya da takma tırnağın gereği nedir?
neden boşa uğraşının sebebi nedir?
Tırnaklarımı kendim uzatuyorum şuana kadar protez takma gibi tırnaklar kullanmadim. Görüntü olarak hoşuma gittiği için uzatıyorum. Ama kısa da kullanıyorum.
Uzundan kastım çok değil. Maksimum 3cm badem tırnak kullanıyorum temiz görünüyor
@Tunahaaaann gereksiz mesai sizinkisi
erkeğin umrunda bile değil tırnak
Erkeğin umrunda olması için uzatmayıyorum zaten. Ben beğeniyorum ve yeterli
Uzun tırnak bir yaşam tarzı bence. Kesinlikle uzun tercihim
Uzun tırnakları, özellikle protez tırnakları hiç sevmiyorum..
İkiside uzun tırnaklar özel günlerde kısa tırnaklar günlük hayatta kullanıyorum
onceden uzun severdim ama artik kisa ve temiz, sade tirnaklat hosuma gidiyor
Uzun veya Orta Uzunluk tabii ki. Kısa olan kız victoria secret mankeni de olsa olmaz onla, kadının eli kadınsı (dişi) olması gerekir
verdiğin örneklere bakacak olursak tabiik kısa
Kesinlikle kısa tırnak kızları itici yapan üç davranış var zaten sigara- küfür-uzun tırnak bu kızlardannuzak durun
Kısa tırnaklar
Kısa bakımlı tırnaklar!!!
Temizlik iyidir
Kısa tercihim
Kısa ve bakımlı hijyen önemli
Kısa tırnak bence
Fazla uzun olmamalı
Uzun tırnak ile nasıl yaşıyor bu kızlar çok kötü duruyor
Uzun ama doğal. Proteze gerek yok.
Uzun sade parmak ve tırnaklar
Uzun ne ya öyle karın deşen jack gibi 😒
Bunların orta olanı yok mu ya
Bazen uzun kullanıyorum
Doğal tırnaklar
Kısa tabiki
Kısa
kısa tırnaklar bence
Kısa
Temiz saglikli
Kısa
Kısa
Uzun ya pis ama güzel
Kısa Kısa
uzun
Uzun
uzun ojeli
kısa
Nerde uygun olursa
Uzun tırnaklar 💅
Erkekler için kısa
Orta uzunluk iyidir
Uzun ojeli protez
Ojeli kısa
Uzun
Seksi oluyor
Uzun tırnaklar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?