Merhaba bir doktor olarak yazmak istedim. Eğer doğru egzersiz ve diyet ve rutinler uygulanırsa ve sabırlı oluesan 3 ay içerisinde belirgin bir değişim olur
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Tm teşekkürlerr
Cevap sahibi
+1 yıl
Dilerseniz size özel bir program hazırlamada size yardımcı olabilirim
Pzur dilerim haklisin. Gercekten bi anlik oldu🙏 minyonlugunla mutlu ol gercekten cekici oluyorsunuz. Kendini sev hayati yasa ye ic gez. Kimseyi takma. Mutluluklar
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
28Cevap
Elle büyüt biraz da besin değeri yüksek şeyler ye kilo al az benim göğüsleri görsen ağlarsın erkek olduğum halde büyük 😅
Tamamm
Merhaba bir doktor olarak yazmak istedim. Eğer doğru egzersiz ve diyet ve rutinler uygulanırsa ve sabırlı oluesan 3 ay içerisinde belirgin bir değişim olur
Tm teşekkürlerr
Dilerseniz size özel bir program hazırlamada size yardımcı olabilirim
Gerek yok teşekkürlerr
Nasıl 40 sin ya 154 e 54 um ama bana d azyaif diyolar
Balıketlisin bu arada ne zayıfı
Ama öyle diyolar işte
40 a nasıl düşüyorsunuz abı siz jsjdj kemik yok mi siz de
Aslında baya yemek de yerim 2 tabak kadar ama yok kilo olmuyorr
Ciddi mi metobozlima hızı o zmam hipertiroidi olmasın
Metonolizmam hızlı
Çok zayıfsın cidden neden böylesin genetik mi acaba
Bilmiyorum ki
?
Abi büyümese ne olacak ne bu güzellik algıları büyük göğüs, büyük popo, büyük dudak büyük büyük büyük
İşte adı ustunde guzlslik algısı uymayinca özgüven dusuyor kendini begebeniyorsun
Kral küçük göğüs seven da var boş ver özgüvenin düşmesin spora git özgüven kazan
Öyle kolay olmuyor iste
Niye olmuyor olurrr biraz motivasyon yükselt
Çirkinim çünkü
Böylede güzelsin emin ol sıkma canını ❤️
Tesekkurlerr
❤️🌹
ben küçük severim ama yok ne kadar küçük oluyor onu bilemedim
Hani p*rnolardaki küçük goguslu kadkorisi vardır ya ne eksik ne fazla
öyleyse güzel işte. en sevdiğim
İy hadi ordan git hasan
baş baş.
Ne
git dedin baş baş dedim işte.
Hala anlamadım
güle güle. bye bye. bay bay. baş baş
silikon parası biriktir
Ay yok onu istemmem
Zamanı gelince büyür ne bu acele
Zmanaina daha çok var
Erkekler dert etmiyor siz niye deri ediyorsunuz
Erkekler için suslenmiyrouz çünkü
Erkek için dir başka hiçbir şey
Hayır yemin ederim kizlar için susleniyorum
Gogus zaten niye var ki bence gereksiz 😂😂😂
Dimi
Benimkiler kadar var mi? Benimkiler 75 c gibi
Oha
Sneinki benimkinden küçük
C sinden a sından anlamam ama 75 var
Kucuk se bence iyi ya fazlasini naapcan uzerine yatamazsin , terler sallanir. İyiymis
Of tamam
75 yok zaten o beden denilen şey de belin kalınlığıyka alakalı
Anladim
boş ver
Ben bel dehilde sekliyle alakali saniyordum. C gibi mesela D gibi. Ama B gibi nasil olabilir lan dedigimde beynim yaniyordu. Neyse
Genetik ve hormonla alakalı büyümez
Öğün ve karbonhidrat miktarı artmalı
3 öğün yiyiyroum en az 2 tabak
Metabolizman hızlı olabilir tiroid değerlerine baktır
Evet biliyorum
Normal mi?
Degil
Doğum yapınca büyür
Abi daha çok varr
Ne kadar küçük
Cok
Evliliğe ne kadar var
Ona da çok var
T ak ip edermisin
Gizlisin
Çoktım
What
Gizliden çıktım
Sen mi memen mi 🤣
İkisine de yanıt alabilirm
kilo al belki büyür
Tatlım kilo alamıyorum metonolizmam hızlı
o zaman kendi fiziğin ile barışık olacaksın küçük göğüslü seven erkek çoktur
Söylemesi kolay tabi
ben şahsen kadında göğüslere takılmam kalça severim
O da orta varr
o zaman göster kendini de neren güzel değil söyleyim
Aramizda çok yaş varr sne birak i isleri
Sanki çıplak resim istedik
Ne alaka
Dedin ya yaş farkı var bende herkesin gördüğü bir resmini istedim çıplak resim istemedim o anlamda dedim
Ne fark eder
çıplaklık istemek sapıklıktır ama normal üzerindeki elbise ile zaten sokağa çıksan herkes gördüğü için sorun olmaz
Yok aynıs sey
iyi gösterme
Tamam bay bay kendine iyi bak
sende canım
implant taktır
Yok istemem
https://www.youtube.com/watch?v=FHvVDZ2co2E
Yok aga yapilmaz
Kilo alırsan büyür
Sorun o zaten alamiyorum
Sorun o ya zaten alamiyrum
Daha güzel işte
Bence degil
öyle. küçük göğüs daha çok güzel oluyor
Hayır.
ne kadar büyüklükte peki
Naocan dayi
büyütecem ergen. sorduk ne yapacakmışım. yiyecek halim yok ya
Lan İSJSKALSJSHE
Gerek var mı
Var
Bence kendini sev
Olmuyoo
Benim tanıdığım kadın çok var bence kadını kadın yapan göğüs değil sen bilirsin
Benimde tanıdığım çok erkek var heosi öyle demiyor :)
sorun bumu yani
Evet?
Büyümez ancak hamilelikte
Hem neden kaç beden olması senin işini görür ki
Ohoo
Kaç beden şuanda
Gizliden çıksan sağlıkçı olarak yardımcı olmak isterim
OWJEOWOWKS BİLMEM
İyi geceler memesi olmayan kız
İyi geceler 5 cmsi olan cocuk
😅 görmeden yorum yapsaydın
Belli ettim sanki
Neyi
bana emdir kimseye söylemem
Tamam Ali
😅 gizliden çıksans
Ya ciddiye mi aldın
Yok seni tanımak istiyorum
Ppde ben yokum ozguvensiizm benn
Ya gel kanka oluruz özgüveninnyerine gelir
Sanaldan mi? Aslaa
Ya tanışırız duruma gör aaa
Yok tesekkurlerr
+ çok yaş var aramızda
Sen kaçsın ki
18
😒 zaten büyük kişiler ilgini çekmiyoe mu
En fazla 2 yaş
Bı de sakallı bı dayı cikiyormussun
Yok be 25 yaşındayım ama 18 gösteriyorum en fazla 21
Tm
Yorum yapmaktan yoruldum atarsan istek beklerim atmazsan canın sağılsun iyi günler
Bay bay kendine iyi bakk
🤫🤫🤫🫡🫡🫡
Olur merak etme
Ne zaman
Sabırla
Biraz kilo alman lazım
Evett ama metonolizmam hızlı senden daha çok yedigime yemin edebilirmm
Biliyorum benim de öyleydi. Öğünleri atlatma kilo alacaksın.
Tm teşekkürlerr
Rica ederim 👍
Minyon kadin offf nal bal
hadi ordan kanser
Ciddiyim dunyanin en guzel seyi sizdiniz
Of he he sen ilk önce bı kadinla nasıl konuşulur onu ogren
Ya ne dedim simdi ben. Minyon
Tamam 5 cmsi olan erkek
Hahah 4 le carpman lazim yoksa ben seni carparim😀😀😀
OWİEKWLKEKE AYNEN
Denemesi bedavaaa. Buyur minyon
Hiç gerek yok
E yani deneme bile sen git sıska 5 cm seni sulandiramayacak birilerine bak😀
Keşke bj kardeşin olarak görsen biraz terbiyeli takinsaniz nolurrt
Pzur dilerim haklisin. Gercekten bi anlik oldu🙏 minyonlugunla mutlu ol gercekten cekici oluyorsunuz. Kendini sev hayati yasa ye ic gez. Kimseyi takma. Mutluluklar
Lan o kadar üzülme bişey olmazzz
Uzuldum bile artik cok geeeec🥲
Tm seni uzdugum için özür dilerimm
Yok yok ben ozur dilerim benim hatam gereksiz konustum🙏
Rica ederimm bişey olmazzz
Iyi bak kendine. Istedigin zaman yazabilirsin🙏
Sende
E nerden bulucam seni be takiple bari
Bosverr bulma yıllar sonra torunlarına falan anlatirsinn
Belki yıllar sonra torunumuza anlatiriz
Evet onu dedim ya işte
OHOOOO. ya senle benim torunlarimiz icin dedim ama. Hadi kirmasa
Asla olmayacak hayeller kuruyorsun benim gibi:((
Hadi konusalim hayallerimizi be. Belki oldururuz
Nerde oturuyorsun
İstanbul sen
İstanuldu yeni taşındık EOHEKSLSKS
Garibanin yuzu guler miii🥲
Sen ve gariban KWJEOELEK
Var biraz var😀😀😀
Bilemm
Bilmek isterdin belki. Hadi artik takipkeselim beee
Dur atiyim
Ama hesabı yeni açtım isim sacma
Tamam
oyna emzir
Yok artık
🤣🤣 ne taktik ama
@Pooseidoonn cidden
Hmmm özl gl
Bizede emzirsene sen tecrubelisin ellamm
Emmeye geldik
@allhhaan bu kafayla çok kız bakıyormu?
@Pooseidoonn kocacimm
O halde sana Küçük Erkekler gider
İWKEKEOEKW YA
Cidden valla yapıya göre uyum sağlar kilona boyuna kötü anlam da demiyorum cideen öyle yaşın yaşın kaçtı
Tamam
Çıktım gel
Niyetin yok gibi neyse sen bilirsin
40 kilo ne mkk
Zarganayjm
Emdir
Oldu
Emüklet
İyy
Şimdi iyy diyorsun ama aşırı faydalı
Nesi faydali be
Şimdi şöyle, insan sosyal hayatta yoruluyor strese giriyor vs vs
Bu stresi elektriği atmanın en doğru yolu ıslak dudaklarin vücuda teması
Böylelikle hafifler insan
Stres atmanın başka yollarında var gidip de emikletmem
Senin tercihin tabii
Emükleyebilirsin de
İgrencsiniz ya
Göğsüm yok diye soran hiç iğrenç değil
O değil
Pekiiii
Hicmi yok
Yok
Göster bna
Oldu
NolmUs yani hm buyuturum. Bn
Nasıl buyutcen
Sen gel ben buyutyrum en doğal sekilde
Of he he
Cesaretli ol tkp at
Yok artik
Makarna ye
Çok severimm ama aldirmiyor
nasıl yok
Yok işte
Estetikle
Ay yok
Kilo almayı deneyebilirsin
Ve biraz spor yaparak da buyuebilir göğüs kası ile
Ozelden mesaj atarsan sana bende bir şey anlatmak istiyorum
Alamıyorum
Alabilirsin güzel bir beslenme hazırlayıp uyarsan
O erkeklerde oluyor kadinalrda kötü bir görüntü veriyor
Anladım bir tek kilo alma ve büyütme egzersizlerini deneyebilirsin
İşe yarayabilir
Arkadaşlar manyak boş ver
Ne
Emzir diyenler kafayı yemiş diyorum onlar kendilerine pay çıkarmaya calisiyorlar
Ay evet az once biri bana emdirt dedi çıldırdım
Onların amacı o zaten ya çok fazla var onlardan çıldırmaya bile değmez
Dimi
Evet gereksiz insanlar
Ya bir şey sorucam sohbet etmek arkadaş olmak ister misin
Aranızda çok yaş varr
Kaç yaşındasın ki
Hem yaşa takılıyor musun sohbet etmek için
Evet
Saygılı konuştuktan sonra ben sorun olacağını düşünmüyorum ama ne diyebilirim ki istemiyorsan sroun yok
Gerçekten kaç yaşındasın
18
E çok yaş yokmuş da yani bende 16 falan sandım
16 olsa ne olur 16 ile 18 arasında da çok yok
İki yıl da çok büyük fark olgunluk konuşma anlamında
Ama 5 yaş bence önemsiz
Öyle deme kafa farklı oluyor
Tamam farklı olabiliyor ama bazen her zaman değil güzel sohbetler de anlaşmalar da olabiliyor
Yaş kaç?
Napcan
Büyüyüp büyümeyeceğini söyleyecem
18
Büyğmez artık ki boş ver, küçük iyidir