• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Güzellik & Bakım

Erkekler olmazsa kadınlar yine de bakımlı olurmuydu?

Cendere1910 u
Cendere1910 Takip Et
Master Yaş: 37
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
20
Yapay Zekaya Sor
Erkekler olmazsa kadınlar yine de bakımlı olurmuydu?
Erkekler olmazsa kadınlar yine de bakımlı olurmuydu?
Cevapla
Erkek Soruları Kadın Soruları Bakım Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
2 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • bateristartist
    bateristartist Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    kadınlar sadece erkekler için süslenip bakımlı değiller
    aynı zamanda hemcinsleri içinde birer kıskanma savaşı içindeler yani yine de bakımlı olurlardı

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Cinsleri zaten direk onlar için kavga sebebi birde genelde kendilerinden başka güzel olamaz gibi

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Kadınlar niye bu kadar bakım yapar? Çünkü çirkin insanlar aşağılanır burnu büyük insanlar karga burunlu diye dalga geçilebiliuor ya da kilolu olanlarla obez vs diye dalga gecilebiliyor insanlar insanların dıs görünüsüne göre yargılıyor ve hatta hakaret ediyor muşmula suratlı vb. hatta dizilerde bile iyi karakterler güzel masum yüzlü olur. kötüler ise çirkin tipler olur. hatta kücük çocuklar bile çikrin insanların daha kötüinsanalr olabileceğini düsünür. cizgifilm karakterinde bile cadı denilimce çirkin bir kadın gelir kimse sarı saclı beyaz tenli kücü burunlu bir cadı hayal etmez. Siyahilere bile hala ırkçılık devam ediyor. kısacası insanlar insanları dıs görünüşüne göre bakark çirkinse kötü insan olduklarını düsünebiliyor ırkçılık ta yapabiliyor hakarette edebiliyor hatta bazı insanlar çirkinlere is bile vermiyor yani aşk hayatı dısındada dişte dıs görünüs bu kadar etkili . insanlar çok önyargılı olduğu için hal böyleyken kadınların daha güzel gözükmek istemesi anormal değildir. ancak ne zaman dıs görünüşe göre yargılama aşagılama 0 olur o zaman bu soruyu sorabilirsiniz.

    2
    8 Yorumla
    • -ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ
      -ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ
      +1 yıl

      @Herhangibirinsanım kadınlar ilgiyi çok hissetmek için bence

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çok haklısınız bu konuda insanların dalga geçeni bence gereksiz insandır erkek kadın farketmez çirkin olabilir güzel olabilir insan olsun bence yeterli kimse kimseyle dalga asagilama yapmaması lazım ama gunumuZde çok oluyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @-ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ evet ilgi sever kadınlar genel olarak ama dıs görünüşe göre ön yargı olduğu da çok fazla

      Yorumla
    • -ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ
      -ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ
      +1 yıl

      https://voca.ro/1ifcWhVynnon

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet o yüzden makyaj la artık her şeyi degiştirmeye çalışılabiliyor esmer ve ırkcılığa maruz kalıyor çirkin bulunuyor ne yapıyor hop fondöten le artık acık tenli ya da burnu mu kemikli büyük kontür vbm uyguluyorlar artık göz e daha küçük görünüyor. Yani makyaj sayesinde hem " ne kadar güzelsin "diye ilgi alınabiliyor hemde önyargı ve aşagılamaya maruz kalmıyor.

      Yorumla
    • -ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ
      -ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ
      +1 yıl

      Eğer istersen takip attım sana

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @-ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ sbshshsshshs
      Yok ben kapatıcam hesabı o yüzden takipçileri 0 ladım yakında hesabımı kapatıcam gidiyorum bu siteden saçma sapan sorular oluyor o yüzden başka kişiler istek at derim 😂

      Yorumla
    • -ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ
      -ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ
      +1 yıl

      Belki güzel bir sohbet olabilir bir denemeliyiz yazmanı bir umut bekliyorum

      Yorumla
  • PiLLy_BheBek
    PiLLy_BheBek Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 83%
    +1 yıl

    Kadının yaratılışında vardır süslenmek , seviyoruz bunu. Erkekler sadece onlar için yapıldığını sanıyor

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru yaratilisinizda var ama erkeklerde bakımlı oluyor ama her insan genelde hep kendim için yaptım der çoğunluk karşısındaki beğensin diye yapar

      Yorumla
    • PiLLy_BheBek
      PiLLy_BheBek
      +1 yıl

      Arkadaşına da ailene de çalıştığın yere giderken de güzel görünmek ister insan. Ama her zaman önce kendini güzel görmek ister ve bu durumda evet önce kendimiz için yapıyoruz sonra diğer sebepler için

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çok doğru söylemişsin güzel cevap verdiğin için ayrı teşekkür ederim insanlar bence hem erkek hem bayan bakımlı olması lazım spor yapması lazım bakım sadece bu değil bence en önemlisi küçükten büyüğe herkesin yaşam kalitesi için bence

      Yorumla
  • Alfia
    Alfia Takip Et
    Master Yaş: 106 , eic 100%
    +1 yıl

    Olurdum ben djjddjdj

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sen olurdun o kesin sen zaten bayağı bakimlisim gördüğüm en bakımlı bayan 😉

    • Alfia
      Alfia
      +1 yıl

      Teşekkürler yakışıklı 💁🏼‍♀️

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Rica ederim güzel bayan 😊

    • Alfia
      Alfia
      +1 yıl

      Teşekkür ederim 🙏

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Rica ederim

AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

17

Cevap

8

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı.

    Evet bu sefer de birbirlerinden daha güzel olmak için yarışırlardı zaten :D

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru

  • 1İnciTanesi
    1İnciTanesi Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 504 cevap paylaştı.

    Elbette, tabii ki. İnsan en çok kendine güzel görünmeli, kendine kendini beğendirmeli, iç çamaşırlarını kendisi için almalı, kendini güzel görmek için, erkekler olmasa da kendimizi güzel görmek isteriz.

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani bu olmalı bence kendinizi güzel görün ki seveniniz çok olsun

  • citcatcot
    citcatcot Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 97%
    +1 yıl

    Diğer kadınlar olmasaydı bakımlı olmazlardı. Hiçbir kadın Ali beni beğensin diye bakımlı olmuyor. Ayşe or.. sundan güzel olmalıyım ben diye bakımlı oluyor. Kimse inkar etmesin :D (isimler temsilidir :D :D)

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      😂

      Yorumla
  • Üyeadıalmadım
    Üyeadıalmadım Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 100%
    +1 yıl

    Kadınlar erkekler için değil diğer kadınlara hava atmak için süsleniyor bu gerçeği eş geçmemek lazım bir çok kadının asıl amacı bu olduğu sürece sonuç biz olmasak bile değişmezdi.

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru kadınlar birbirlerinin düşmanı kıskanıyorlar kimden gene kadından haklısın

      Yorumla
  • khaixx
    khaixx Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl

    Kimisi olurdu kimisi olmazdı. Ben şahsen kimse için kendime bakım yapmıyorum, bakımı kendimi sevip değer verdiğim ve kendime saygım olduğu için yapıyorum.

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bak bu güzel bazı kadınlar böyle düşünmesi güzel kendin için yasicaksin

      Yorumla
    • khaixx
      khaixx
      +1 yıl

      Kesinlikle

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Senin böyle devam etmeni dilerim görüyorum seni zaten saygılı efendi birisin

      Yorumla
    • khaixx
      khaixx
      +1 yıl

      Teşekkürler güzel bakan güzel görür

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Rica ederim öyle baktım öyle gördüm

      Yorumla
  • disneyprincess
    disneyprincess Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 88%
    +1 yıl

    Olurduk tabiki. Kendimizi iyi hissettiğimiz için yapıyoruz çünkü. Erkekler de hemen havaya giriyor bizim için diye😄

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yok girmiyoruz da geneliniz bizim için yapıyor 😂

      Yorumla
    • disneyprincess
      disneyprincess
      +1 yıl

      Yok canım ne havaya girmesi😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sen çok fenasin 😂

      Yorumla
  • ilkersezenn
    ilkersezenn Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 63%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 544 cevap paylaştı.

    Kişisel bakım kendi özsaygınız ile ilgili bir durum bana göre bu şekilde düşündüğm içinde evet olurlardı diyorum

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani olabilir ama çoğunluk karşı cins için oluyor gibime geliyor

      Yorumla
  • priwateman
    priwateman Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 31%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 473 cevap paylaştı.

    Olurdu kadinlar erkekler icin yapmiyor hemcinsleri icin yapiyorlar bakimlarini rekabet yani hic bir kadin bir erkege guzel gorunmek icin bakim yapmaz

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çoğu yapıyor ama coguda senin dediğin gibi ama o senin dedin genelde o bunu almış ben en iyisini alayım mantığı

      Yorumla
    • priwateman
      priwateman
      +1 yıl

      Kadin kadinin dusmanidir bir birlerini cekemezler

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru diyosun 😂

      Yorumla
  • 1Garaguzzu
    1Garaguzzu Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    evet. kadınlara da kendimize de güzel görünmek isteriz.

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Peki kadınlar neden

  • StarWarsPrensesi
    StarWarsPrensesi Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    Olmayan da olabilir şimdi genel konuşmak istemem 😀

    1
    17 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bak sen prenses gelmiş hosgelmis hiç yoktu nerelerdeydi acaba 😂

      Yorumla
    • StarWarsPrensesi
      StarWarsPrensesi
      +1 yıl

      Teşekkur ederim hoş buldum 😀Biraz rahatsizdim ondan siteye giremez olmuştum

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bende pek girmiyordum yogundum geçmiş olsun neyin vardı

      Yorumla
    • StarWarsPrensesi
      StarWarsPrensesi
      +1 yıl

      Teşekkür ederimm 🙂Gıda zehirlenmesi tarzinda bir şey atlattim sicaklardan kaynakliydi salgin vardi o arada

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ankara 'daki var bu salgın ,😑

      Yorumla
    • StarWarsPrensesi
      StarWarsPrensesi
      +1 yıl

      Evet çevremdeki kisiler rahatsizlandi hep

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hangi bölgesi peki ozaman dışarda yememek lazım ordan sipariş vermeyelim

      Yorumla
    • StarWarsPrensesi
      StarWarsPrensesi
      +1 yıl

      Bolge olarak degil hastanelere gelen vakalar buna yonelik

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anladım sen hemşire felanmisin

      Yorumla
    • StarWarsPrensesi
      StarWarsPrensesi
      +1 yıl

      Yok değilim 😀

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      E kız hastane ne iş yapiyon sen 😂

      Yorumla
    • StarWarsPrensesi
      StarWarsPrensesi
      +1 yıl

      Abim doktor oradan biliyorum 😀

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anladım sende yanına gidiyon dikkatli ol korona değişik varyantı cikmis doktor kardeşi 😂

      Yorumla
    • StarWarsPrensesi
      StarWarsPrensesi
      +1 yıl

      Gitmeden de bilgileri alabiliyorum 😀Teşekkür ederim evet bir de değisik varyantiyla uygrasacagiz 😬

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ben dikkat ederim genelde bende köpek ciğeri var yorulmam mesleğim icabı ama gecirdimmi gecirmedimmi bilemiyorum asi vurulmadim vurulanlarin durumu belli kalp krizi ve değişik hastalıklar çıkıyor

      Yorumla
    • StarWarsPrensesi
      StarWarsPrensesi
      +1 yıl

      Maşallahh. Evet maalesef öyle oldu yine diretmezler umarım

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Diretirlerse bence olma soleyim olanların hepsi pişman ben o asi için işi bırakırım o derece

      Yorumla
  • TheLaady
    TheLaady Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 26
    +1 yıl

    Erkek için yapılmıyor zaten bakım, makyaj.

    1
    8 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Peki genelde kim için yapılıyor hanfendi

      Yorumla
    • TheLaady
      TheLaady
      +1 yıl

      Kendini güzel bulmak için.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani hiç karşı cins için yapmak istemiyosunuz doğrumu

      Yorumla
    • TheLaady
      TheLaady
      +1 yıl

      Doğru.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anladım ozaman siz demekki karşı cinsi pek sallamiyorsunuz 😊

      Yorumla
    • pessimistiic07
      pessimistiic07
      +1 yıl

      Makyajsiz guzel bulmuyor musunuz kendinizi?

      Yorumla
    • TheLaady
      TheLaady
      +1 yıl

      @pessimistiic07 Buluyorum, makyaj bilgim sıfıra yakın.

      Yorumla
    • pessimistiic07
      pessimistiic07
      +1 yıl

      Dediklerin celiskili neyse

      Yorumla
  • k3dimiyavd3di
    k3dimiyavd3di Takip Et
    Xper 4 Yaş: 38
    +1 yıl

    Bugün bakım ürünleri almak için AVM ye gittim. Fiyatlar resmen bakımsız olmamız için birbiriyle yarışıyordu.😊

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ülke zaten battı şu an 😂

      Yorumla
    • k3dimiyavd3di
      k3dimiyavd3di
      +1 yıl

      Batsın bu Dünya, bitsin bu rüya. Ağlatip da gülene yazıklar olsun.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      😂😂

      Yorumla
  • wersy
    wersy Takip Et
    Bilge Yaş: 20 , eic 74%
    +1 yıl

    erkeklere yapmiyoruz zaten

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çoğunuz erkeklere yapıyor bencee

      Yorumla
  • YargiQueen
    YargiQueen Takip Et
    Yoda Yaş: 102 , eic 97%
    +1 yıl

    Karilar ztn bir birir ile yarisiyor

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla varya en çok doğru konuya geldin acaba ben ondan guzelmiyim vs vs 😂

      Yorumla
    • YargiQueen
      YargiQueen
      +1 yıl

      Hdbshesjnssns

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      😂

      Yorumla
  • bubanayapılırmıbe
    bubanayapılırmıbe Takip Et
    Guru Yaş: 126 , eic 98%
    +1 yıl

    tabi ya dünya sizin etrafınızda dönüyor😄

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Neden dönmesin hanfendi 😂

      Yorumla
    • bubanayapılırmıbe
      bubanayapılırmıbe
      +1 yıl

      bİz varken niye sizin etrafınızda dönaün beyfendi😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bizde asiliz ya ondan 😂

      Yorumla
  • EmilKurjak
    EmilKurjak Takip Et
    Master Yaş: 107 , eic 84%
    +1 yıl

    Olurdu onlarin dogasinda bakimsizlik yoktur

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İnşallah

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Evde rujlu gezen ben bunu biyendi🤓

    1
    15 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Evde neden rujlu gezersinki 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hoşuma gidiyor bekarım ailemle yaşıyorum he evde rujlu deyince kocam var sanmasın millet🤣💋

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bilmem olabilirde yatarken rujla yatma yatağına yazık 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kdkdkd bulaşmıyor cidden

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kesin öyledir evde rujlu gezen dışarda full makyaj olur bence 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yani böyle söyleyince öyle düşünüyor olman mantıklı. Yazın pek yapmıyorum ama kışın severim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yazın akiyormu neden yapmıyorsun bakim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sıcak

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sıcakta ne alaka makyajla kasindiriyormu 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Cildim nefes almıyor gibi geliyor basıyolar beni ondan

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anladım yaşınız çok sanırım ozaman 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      22 be

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ozaman sen doya doya yap karismiyoruz sana 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tenkü cenderecik

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne demek sen yeterki iste

      Yorumla
  • icardilke
    icardilke Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Erkekler icin yapmiyoruz, anlayin artik

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bence bir bölüm erkekler için diğer bölüm cinsinizi kiskandirmak için yapiyosunuz

      Yorumla
  • IAmarPresterAen
    IAmarPresterAen Takip Et
    Mentor Yaş: 34 , eic 52%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 5,9b cevap paylaştı.

    Olur

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani olabilir aslında ama çoğu bizler için yapıyor

      Yorumla
  • KIZILİNKA
    KIZILİNKA Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 97%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 541 cevap paylaştı.

    Olurdu

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İnşallah ama ben erkekler için olduğunu düşünüyorum nedense

      Yorumla
    • KIZILİNKA
      KIZILİNKA
      +1 yıl

      Kendimiz icin yaparız

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Oda olabilir bişey diyemem seni bildim için haklılık payı var

      Yorumla
  • Larisse
    Larisse Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 93%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 513 cevap paylaştı.

    kesinlikle

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Peki bakım kimin için olurdu yani kime beğenilmek için 😂

      Yorumla
    • Larisse
      Larisse
      +1 yıl

      birine beğenilmek için değil kendimizi iyi hissediyoruz

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      herkes birine begenilmek için yapar unutma

      Yorumla
    • Larisse
      Larisse
      +1 yıl

      sana göre

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ben çoğunu bildigim için tecrübe diyelim

      Yorumla
  • hazretinisa
    hazretinisa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    evet

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İnşallah olurlar ama geneli erkekler için yapıyor bakımı

      Yorumla
  • Hortlaklalaa
    Hortlaklalaa Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Eveeet

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İnşallah

      Yorumla
  • Ehlivukuf
    Ehlivukuf Takip Et
    Mentor Yaş: 34
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 5,6b cevap paylaştı.

    Olurdu.

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İnşallah

      Yorumla
  • Senemgüll
    Senemgüll Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Olurdu

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Peki kimin için olurdu

      Yorumla
    • Senemgüll
      Senemgüll
      +1 yıl

      Kendi icin kendini seven zaten bakim yapar

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ama tabikide karşi cinsim beni beğensin diye yapar değilmi

      Yorumla
    • Senemgüll
      Senemgüll
      +1 yıl

      İllaki cunku bu yaratilistan gelen bir durumdur inkar edilemez

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çok doğru söyledin tebrik ederim seni

      Yorumla
Devamını Gör(10)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Erkekler olmazsa kadınlar yine de bakımlı olurmuydu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Erkekler olmasaydı, kadınlar ne yapmak zorunda olmazdı? 14 cevap verildi
Erkekler olmasa kadınlar ne durumda olurdu? 6 cevap verildi
Kadınlar olmasa ne olurdu? 8 cevap verildi
Kadınlar olmasaydı erkekler daha mı mutlu olurdu? 26 cevap verildi
Kadınlar olmasaydı erkekler mutlu olur muydu? 43 cevap verildi
Tüm kadınlar yok olsa erkekler rahatlar mı? 8 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Aşk mı insanı değiştirir, yoksa hayal kırıklıkları mı?
  • Dizel arabalar da Adblue hakkında ne düşünüyorsunuz devam etmeli mi sizce?
  • Gece gece misafirle köfte gömmek normal mi, siz böyle kaçamaklar yapıyor musunuz?
  • Opel Astra K mi Renault Megane 4 mu?
  • Maskülen giyimle dişil olunur mu?
  • Yaz aylarında siyah giyinir misiniz?
  • Gece müzik dınler misiniz?
  • ​Hayatta uğur getirdiğine inandığınız, 'bunu yapmazsam o günüm kötü geçer' dediğiniz bir toteminiz var mı?
  • Nasibinse gelir hintten yemenden nasip değilse ne gelir elden sözüne inanıyor musunuz? ve böyle bişey yaşadınız mı?
  • Dünya Kupası'nda ABD karşısında 2-1'lik üstünlüğümüz var! Maçı kazanır mıyız, oyunu nasıl buldunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨