AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
91Cevap
Zorunda değilsin yapma sende pasaklı pasaklı çık dışarı
Saçımı düzleştirmeyince pasaklı mı oluyorum
Evet yani eğer saçların yapılı değilse
Al işte.. bundan bahsediyorum ben de tam olarak
Öyle ama yani
Bence de normalleştirmeliyiz. Ama sanmıyorum. Herkes birilerine kulp buluyor. İnsan istediği gibi yaşamalı.
Oha yemin ediyorum bu ben ya. Bu kölelerin arasında biz eziliyoruz gerçekten. Sanki herkes bunu yapmalıymıs gibi.
Düzen öyle olmuş maalesef ama ben umursamıyorum. Saçımı doğal bırakıyorum. Ben temiz olduktan sonra başkası bakımsız olduğumu düşünebilir. Beni beğenmezlerse gölge de etmesinler.
Kimsenin beğenmesi için değil de ben kötü hissediyorum böyle sanki
Biraz dini bilgiye sahip olsaydınız yaptığınız şeylerin gereksiz olduğunu anlarsiniz
Yapmak istemiyorum zaten artık
ok
Bakımlı olmak ayrı, ambalajı albenisi fazla olsun diye pullamak ayrı. Kadınlar bunun ayrımını yapamıyor.
Biz erkeklerde saçımızı başımızı yapıp sıkıyoruz. Hem insanın kendine bakması iyidir. İyi yapıyorsunuz. Nedeni kendini daha iyi hissetmek için.
Bu sorguladığın şeyleri üreten yine kadınlar.
Her kavramı birbirine katmayı seviyorsunuz.
Sana karşı yazmadım. O hale getiren kadınlara yazdım.
O kdar cok haklisin ki kafaya takmaya da degmez ama disari cikinca herkesi manken gbi gormek de ozguvenini bitiriyor
Sürekli güzel görünmek zorunda değiliz aslında. Ben sadece aynada veya fotoğraflarda kendimi beğenince mutlu olduğum için süsleniyorum.
Yapma zorlayan mi var? Hem şikayetçisin hem kendin yapıyorsun hemde başkalarına neden diye soruyorsun.
Çünkü güzellik satıyor. Karşılığında ilgi, beğeni alıyorsun ve hayatının doğal akışında ilgi yoksunluğuna maruz kaldıysan çok normal.
Temiz ve bakımlı olman yeterli. Podyuma gider gibi olanlar da var doğal olanlarda. Sen kendini illa o tarafa sınıflandırmak zorunda değilsin
Hayatında başla sorunun olmadığı için hayat toz bembe
Zorunda değil. Normal halinle kal. Eleştiri en iyisi de olsan olacak.
Temiz olmak dışında hiçbir şey için bir zorunluluk yok...
iyi de dediklerinin hiçbirini yapmıyorum kimse de bir şey demiyor :d
Zorunlu gibi gösterilen basmakalıp saçma güzellik algılarından dolayı.
Erkek olmanın güzel yanları. Bir kot 👖 bir gömlek 👔 yetiyor.
Hiçbir halta benzemiyor o tipler genelde..
Makyaj 💄 yapan olmalı öyleyse
Makyaj yapan derken?
Aptallık bence (kızmak yok) ben öyleyim. Bişey kaybetmiyorum
Erkekler sosyal medyaya fazla takılınca kızları da internetteki kızlar gibi görmek istiyorlar.
Kendin nasıl rahatsan öyle takıl. Kimseyi ilgilendirmez
Bu yazıyı okuyan kapalı bir kız olsaydım.. iyi ki varsın tesettür derdim 😂
Bn dogsl bırakıyorum ve spor giyiniyorum gerek yok
O sizin husnukuruntunuz. Ille erkeklerin ilgisi uzerinizde olacak diye bir kaide yok.
Abazalar dolmuş yoruma birazdan bilimsel açıklama yaparlar merak etme 😂
Öyle bir zorunluluk yok.
Cinsel pazar değerini yükseltmeye çalışanlar o zorunluluğu hissediyor.
Komplexli İnsan olunca her şey bahane olur.. Maalesef bu çoğunda var..
Güzel olan kadındır onun için kadının her an güzel olması lazım
Bence guzel olup paspal olan gibisi yok umrunda degil cunku.
Öyle bir zorunluluk yok, sadece kişisel bakımına dikkat et gerisi önemsiz
YKS de ne yapacağım Matematik sorunu? ↗
Allah rızası için soruyu cevaplayın
Sen güçlü erkekler istiyorsan güzel kadın olmak zorundasın hayat bizi bunlara itiyor
Millete göre yaṣarsan evet bakimli olma ihtiyaci icinde hissedersin kendini.
Gel tanışalım normalleştirelim kendine o kadar sıkma
Bence tek engel sensin, güzellik benim için temizliktir. E temizim de diyorsun, daha ne?
İnan aynı şeyi çok düşündüm. Her çıkışınız bir olay sizin yaaa sjsjsjd
eh koyun olmak yerine kara koyun olmayı seçebilirsin.
Kadinlarin dogalinda var guzellik ayri eten bsy yapmalarina gerek yok bencee
Yüzünde ince tüylerin çıkması ile polikistik over olmanı bağdaştıramadım bende de var normal onlar..
Bizim sana sormamız gereken soruyo sen bize soruyorsun.
Neden neden neden bu abartı.
Tamam şimdi sakin ol ve yavaşça o rimel'i yere bırak...
Özgür olduğunu unutma silah zoruyla saçını başını yap denmiyor herhalde bizde günlük kuaföre gidip saç sakal bakımını yaptırıyoruz pasaklı gibi gezeceksen gez.
Bu erkek içinde geçerli yani kişinin kendine saygısı varsa temiz bakımlı özenli olur
Öyle bir zorunluluk yok bence. Siz abartıyorsunuz. Rutin şeyleri yapsanız yetecek zaten.
Her dakika bu gorev olması galiba toplumsal baski eseri..
Bence kendine ne yakıştırıyorsan onu giyin. Hiç kendi kasma millet ne düşünecek diye
Kıymetini bil boyle giyinmenin suslenmenin. Ben kisayim minyonum diye . Suslenmek kendime özenmeden disari çıkıyorum, cunku hic mutlu değilim bu boyla. Keske senin yerinde olsaydım guzel giyinirdim. Belli ki boylu poslusun. Of ya ofm
Böyle düşünmende kötü değil mi modunu düşürmeden sende özgürce giyinsen süslensen sadece kendin için
Minyonum sevmiyorum. Seksi guzel olamiyorum boyum yüzünden
Valla seksi dediğin olay kişini kendini gösterebilmesidir ne uzunlar var ortada dolanıyorlar kendine bakar severek giyinirsen çok ta güzel olursun umutsuzluk nehrinden çık
Ya 1,55 boyum var. Bacagim kisa, hicbrisye yakışmıyor. Aynaya bakınca psikolojim bozuluyor ağlıyorum, sadece uzun olmak istiyorum ben. Ciddiye almiyor kimse beni, bumu guzel
Bakasim gelmiyor kendime boyum kisa diye sevmiyorum
Çok kafaya takmışsın 1.55 o kadar kişi var ki helede türkiyedeysen bu tamamen senin kendini beğenip kendine özenerek bir şeyler yapman ile alakalı bir şey lütfen canını daha fazla sıkmamaya çalış
Boyum uzun guzel olsam beğenirim kendimi zaten. Tabi senin boyun kısa degil sen ne bileceksin. Kimse ciddiye almiyor , sırf boyum kisa diye kendimden yaşça küçükler bile beni ezmesine izin veriyorum, cunku boyum kisa , birsey yapamam gücüm yetmez. Kim mutlu olur kisa olmakla
Tanıdığım çoğu kadın kısa ve gayet mutluluk sen bi sitem içerisine girmişsin bu sana zarardan başka bir şey katmaz lütfen bırak bunu kendi iyiliğin için.
Tam tersi bence makyaj yasaklanmalı …. Cilde sağlığa zararlı çünkü
Kimse sizi zorlamıyor hemcinsleriniz arasındaki rekabet, ne kadar güzel görünürsem peşinden o kadar kişi koşar gibi tamamen Kendi egonuzdan böyle yapıyorsunuz yani siz kadınlarda hava atma bu şekilde işliyor
Hiç öyle dertlerim yok, yeteri kadar titiz ve temiz bir insanım. Saç düzleştiriciler saçın içine ediyor.
Kadınların birbirine ile rekabet halinde olmasından kadınlar sadece diğer kadınlar güzel görsün diye susleniyor
Bu davranışın büyük ihtimalle erkeklere değil, çevrendeki kızların arkandan kritik yapmasını engellemek içindir. Daha doğal bir çevre edinebilirsin.
toplumun bize yüklediği kadın imajından dolayı
Çok yorucu ama , saçımı düzleştirmeye üşendiğim için dışarı çıkmıyorum çoğu zaman
Bende eskiden öyleydim şu an ne istese onu yapıyorum eskiden milletin göz zevkini de düşünürdüm rahat olun ne isterseniz onu yapin
Hiç bir şey yapmak zorunda değilsin istediğin kadar guzelles neysen osun değişmezsin
Kızlar eşimin telefonunda bi program var kırmızı arka plan üzerine beyaz 2 tane konuşma balonu var bu uygulama ne bi sohbet uygulaması ama adını bilmiyorum lütfen yardım
kendi kendinize kural koyup sonra onları uyguluyorsunuz
Bence sen takıntı haline getirmişsin.. benim ruhani dengem o hub ne yapmak istiyorsa öyle takılıyorum
Ben her halimle güzel olduğumu kabullendim. Size de öneririm. Başkaları için yaşamayı bıraksanız keşke
Hele hele
Ben seviyorum ve zevk alıyorum öyle bakımlı ve süslü çıkmaktan
Sen de sevdiğin şeyi yap, özen göstermeden çık...