Kadınların sürekli güzel görünmek zorunda olması neden?

28 yaşındayım bakımlıyım temizim ama neden her dışarı çıkmadan önce 40 derece sıcakta saçımı düzleştirmek zorundayım? Yıkayıp veya toplayıp çıksam niye bakımsız oluyorum? niye her dk defileye gider gibi takıp takıştırmak zorundayım bi pantolon bi tişört giyip çıkskıyorum ayrıca polikistik over sorunum vae yani yüzümde ve boynumda ince tüyler oluyo. Epilasyona kadar beklemem gerekiyo ben bu zorunluluk yüzünden dışarı çıkamıyorum. Şimdi zorunlu değilsin diceksinğz ama çevrede herkes böyle olunca bi nevi buna itiliyorsun. Neden ben evden törenle çakmak zorundayım doğal halim de güzel ama illa kombin yap takıp takıştır saç düzleştir vs uğraşıyorum. Erkekler bir ay aynı kıfeti giyiyo. Bunlarla uğraşmak istemiyorum bunlarla uğraşırken yorulup çıkmaktan vazgeçiyorum bazı şeyleri normalleştirmez miyiz artık?

Kadınların sürekli güzel görünmek zorunda olması neden?
Cevapla