İlk buluşmada boyumu uzun göstermek için tabanlık giymek doğru olmaz, değil mi?

Benim boy 177, kızın boy 173 :( 2,5 cm ekstra tabanlık aldım. Rezillik olmasın diye kullanmak istiyorum. Çok mu kandirmaca olur bu :( yani kullanmasam mı acaba? Ama 150 kızlar bile 190 erkek arıyor 173 kızları düşünemiyorum:(( boyumu söyledim ama yine de koruyorum.

Evet kandırmaca olur giyme bence
O kadardan bir şey olmaz, giy gitsin
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
İlk buluşmada boyumu uzun göstermek için tabanlık giymek doğru olmaz, değil mi?
Cevapla