Hatta başvurudan sonra gerekirse güzellik salonu ile görüş. THH kararı ile parayı her şekilde alacağını, eğer hemen paranı vermezlerse üzerine birde dosya masrafı ödemek zorunda kalacaklarını söylersin. Paranı verirlerse şikayetini geri çekersin. Vermezlerse 2-3 ay içinde zorla öderler.
Ödemeden sonra 15 gün içinde yapman lazım başvuruyu. 1 ay sonra randevu günü günü gitmeyip başvuruyu yaparsan onlar mağdur olmuş olur. O gün senin için ayırdıkları zamanda başkasını alıp para kazanabilecekken senin yüzünden yapamamış olacaklar
Sonuçta sen tüm paranı ödemişsin. Seni dava edemezler.
THH başvurularında kazanırsan dosya ve dava giderlerini firma öder. Kaybedersen senden para istenmez, devlet karşılar.
Sen salona gidip tekrar konuş. Yaptırdığın tek seansın parasını alıp gerisini ödemelerini iste. Yapmazlarsa THH ye başvuracağını söyle. İşe yaramazsa git başvur. İstersen internet üzerinden e devlet'le İstersen ilçe kaymakamlıklarının içindeki Tüketici hakem heyeti ofislerinde doğrudan başvuru yap
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Uğraşırsan alırsın ama ne gerek var başka birsey yaptır işte cilt bakımı falan yaptır kullan gitsin her türlü yaptırıcaksın yani
Nasıl alabilirim yardım edermisin
Eğer parayı hesaba gönderdiysen veya kredi kartı ile ödediysen bir yolu olabilir. ama nakit ödediysen ispat zorunluluğu sana ait olduğundan alamazsın
Kredi kartıyla ödedim
Geri dönüşü olur mi
15 günü aşmadıysan hemen e devlet üzerinde tüketici hakem heyeti başvurusu yap.
Başvuruyu hizmetten cayma başlığında yaparsan paranı alırsın.
Hatta başvurudan sonra gerekirse güzellik salonu ile görüş. THH kararı ile parayı her şekilde alacağını, eğer hemen paranı vermezlerse üzerine birde dosya masrafı ödemek zorunda kalacaklarını söylersin.
Paranı verirlerse şikayetini geri çekersin. Vermezlerse 2-3 ay içinde zorla öderler.
4 gün oldu 1 ay sonra randevum var 1 ay sonra istesem vermezlerse THH başvursam olur mu
Ödemeden sonra 15 gün içinde yapman lazım başvuruyu.
1 ay sonra randevu günü günü gitmeyip başvuruyu yaparsan onlar mağdur olmuş olur. O gün senin için ayırdıkları zamanda başkasını alıp para kazanabilecekken senin yüzünden yapamamış olacaklar
İnternetten araştırdım biraz en geç 6 ay sonra işlem olur falan diyo 6 ay SONRA zaten isim bitiyor benim
Benim 1 ay içinde parayı almam lazım
Nasıl olacak
Konuşup ikna etmekten başka yol yok o halde.
Sonuçta kimse senin gırtlağına basıp zorla paranı almadı.
Ben THH başvursam beni dava ederlermi icraya falan
Sonuçta sen tüm paranı ödemişsin. Seni dava edemezler.
THH başvurularında kazanırsan dosya ve dava giderlerini firma öder. Kaybedersen senden para istenmez, devlet karşılar.
Sen salona gidip tekrar konuş. Yaptırdığın tek seansın parasını alıp gerisini ödemelerini iste. Yapmazlarsa THH ye başvuracağını söyle. İşe yaramazsa git başvur.
İstersen internet üzerinden e devlet'le
İstersen ilçe kaymakamlıklarının içindeki Tüketici hakem heyeti ofislerinde doğrudan başvuru yap
Tüketici hakem heyetine git..
Düşünüyorum ama uğraşmak istemiyorum direkt iptal olmaz mı
Hayır
Edebilirsin
Nasıl edebilirm yardım edermisin?