Güzellik algısı yüzünden kendimden nefret ediyorum, ne yapmalıyım?

ben günümüz güzellik algıları yüzünden kendimden nefret ediyorum evin içerisinde bile olsam hep makyaj yapıp veya güzel giyinip kendimi güzel hissetmek istiyorum yorgun olup makyaj yapamadim günler kendimi çok kötü hissediyorum sanki bende günümüz güzellik algıları da uymam lazım gibi hissediyorum bundan nasıl kurtulurum? bende ince ve güzel yüz hatlarına sahip olmayi çok istiyorum ama olamıyorum bu yüzden hep güzelleşmem lazım gibi hissediyorum sizce güzellik günümüz güzellik algılarımı? Veya ben boşuna mı kendimden nefret ediyorum? Kendimi nasıl sevebilirim?
Güzellik algısı yüzünden kendimden nefret ediyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla