Okulda kaşa çizik atmak yasakmış bende var ama kapatmak istemiyorum ne yapacağım?

Müdür yardımcısı bidahaki dönem böyle gelirsen başka okula kaydını aldır dedi ama ben kapatmak istemiyorum napabilirim

Okulda kaşa çizik atmak yasakmış bende var ama kapatmak istemiyorum ne yapacağım?
Cevapla