Okulda zorbalık gördüğüm için gitmek istemiyorum, ne yapmam gerek?

Sinifta cok zorbalik goruyorum artik dayanamiyorum Şu an aciga gecemiyorum devamsizliktan kalip seneye aciktan tekrar yapmayi bile dusunuyorum yakin arkadasim onun okuluna gelmemi soyluyor ancak ben andolu o meslek ve benim istedigim bolum yok ne yapmam lazim sizce?

Okulda zorbalık gördüğüm için gitmek istemiyorum, ne yapmam gerek?
Cevapla