Tırnaklarım nasıl, kalıcı oje yaptırmalı mıyım?

.
.

Uzatmak için çok uğraştım hep kırılıyordu. Böyle şeffaf ojeyle iyi görünüyor mu yoksa renkli mi yaptırsam emin olamıyorum. Kalıcı ilk defa yaptıracağım, tırnağı çok yıpratıyor mu?

Tırnaklarım nasıl, kalıcı oje yaptırmalı mıyım?
Cevapla