
Uzatmak için çok uğraştım hep kırılıyordu. Böyle şeffaf ojeyle iyi görünüyor mu yoksa renkli mi yaptırsam emin olamıyorum. Kalıcı ilk defa yaptıracağım, tırnağı çok yıpratıyor mu?

Uzatmak için çok uğraştım hep kırılıyordu. Böyle şeffaf ojeyle iyi görünüyor mu yoksa renkli mi yaptırsam emin olamıyorum. Kalıcı ilk defa yaptıracağım, tırnağı çok yıpratıyor mu?
Bence iyi görünmek için uzun tırnağa ihtiyacınız yok ama zevk meselesi bir şey diyemem.
Onun dışında bu fotoğraftan biraz irkildim. Elini düz bir şekilde uzatarak da çekebilirdin. Böyle sanki düşmanlarına gözdağı veriyormuşsun gibi olmuş. Çok yüksek bir tehditkârlık enerjisi aldım bu fotoğraftan.
Zjcjsnxnsjd ne alakası var diye düşündüm yorumuzunu okurken ama saygı duyuyorum ve herhangi bir tehdit amacım yoktu fotoğrafı çekerken🙃
Cevap
8Cevap
Bence güzel.
Teşekkür ederim
Tırnakların çok güzel. Kalıcı oje olayından pek anlamıyorum. Pembe oje çok yakışır bu tırnaklara bence. Çekici seksi olur. My personal opinion.
Teşekkür ederim ben de toz pembe düşünüyordum
Evet çok yıpratıyo ama güzelde duruyo rakı beyazı yaptır çok güzel duruyo
Aa evet ama daha çok toz pembe tonları düşünüyorum teşekkürler
Düzgün yerler kaliteli ürünler kullanınca yıpranmıyor diye biliyorum
Teşekkür ederim bir kere deneyeceğim galiba
Uzun tırnaktan nefret ediyorum. Lutfen tırnaklarınızı kesin
Ben seviyorum
Baya iyi bence yaptır
Teşekkür ederim
Bence güzel sağlıklıysa yaptır
Teşekkürler yaptıracağım
böyle güzel duruyorlar. gerek yok
Teşekkür ederim
Gayet güzeller ojeni de kendin sür
Böyle çok hoş
Guzel canım ama çizecek gibi duruyorsun
Süperr vala
Yıpratıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?