Kaşlarım çok mu kalın ya da inceltip sarartsammı bi kaç kişi dedi yoksa sadece inceltiyimmi?


Aslında çok kalın olduğunu söyleyemem birazcık sadece ince değil ama aşırı da kalın değil bence rengini açmanız doğru olmaz ayrıca ten renginize de fazlasıyla uyumlu,
Kalın Kaş guzel bnmki de kalın belirgin ilk dikkat çeken kaş göz oluyor öyle olunca bu iyi bir sey ama seninkileri oran orantı ile guzel bir sekil verilmeli herkese nasıp olmaz iyi değerlendirmek lazım 😂
Ee yani siyah göz siyah kaş yani bu kadar yapılıyor artık yalı çapkınındaki adam bile almıyo
Cevap
30Cevap
Bence sizin kararınız önemli. sizin sevmeniz yeterli
Evet çok kalın incelt bence rengini açmasan da olur
Bence doğal halini bozma ama illa da birşeyler yapmak istiyorsan inceltebilirsin.
Az öncekini de gördüm ince açık halini onda şekil bozukluğu var bu da kalın. Ve bence rengi aynı kalsaydı keşke. Kara kaş daha güzel
Bilmiyorum denemek istedim sadece ztn eski rengine döner
Bu hali iyi bence ya maşallah güzelde kızsın 😌🥰🦋
Teşekkürler ♥️
Rica ederim 🤭💖
Bacımsu artık ellemeyin şu kaşlarınızı hepiniz bir birinize benzemeye başladınız. Yapmayın artık şunu doğallık yeniden ne zaman trend olacak yaww
Kendiniz zaten biliyorsunuz işi çakallığa vuruyorsunuz maksat ego kasmak poz vermek kaş bahanesiyle
Yok tavsiye almak amacım
O kadar sapık var onlardan mı tavsiye alacaksın jsjsj
Sapık olanlar kendini belli eder ztn geneli düzgün yorum yapmıl oram buram açık değil sonuçta öyle olsa eyv dicem
Yenisin daha burada zamanla anlarsın dediğimi dene ve gör kimsede ben sapığımda demez zaten neleri var görürsün
Yok ztn ben tavsiye alıp silicem fotoyu ztnn
İstediğini yapabilirsin sonuçta kendi kararın
Bir tık inceltebilirsğn istersen ve kavis verebilirsin
Kavis sevmiyorum ama bi tık inceltirim
Bence hafif kavis de yakışabilir
Teşekkürler
Rica ederim
Kaşlara bak keman yayı gibi maşallah başdan aşa güzellik abidesi
Sjdjjdjdndjdj o kadarda değil
Tamam 😂
Usturayla alnına paralel aşağıya dogru azar azar keserek azıcık incelt. Kaşların gür değilse boyunu kısaltma öyle kalsın. Sarıya boyamasan daha iyi bu rengi çok guzell ❤️
Bir düzensizlik var biraz toparlaman lazım kaşlarını onun dışında kalın olması daha iyi
Bence sana yakışmış abla dokunma böyle çok güzelsin maşallah
Bence iyi incelttinmi nasıl durur bilemeyiz bu kaş tasarlayan merkezler var oradaya bakabilirsin
Millet kaşını artırmaya kalınlaştırmaya çalışıyor valla inceltme hiç harika kaşların. Sadece koyu biraz. koyu kumral yaptırsan yakışır bence
Evet diğer soruda yaptım
Kaslarında gözlerin de çok güzel sadece kaşlarının boyunu biraz kisaltabilirsin bana uzun geldi biraz
Evet simetrik almaya çalışıcam
kimin içini yakmak için geldiysen dünyaya söyle yüreğimiz alınmasın
😂😂
Nediyosun
Evet biraz kalın
Hayır böyle güzel
Baştan sona estetik gerekli
Senin foton bile yok galiba tamamen beyine de estetik şart
Benim sizler gibi kendimi başkalarına beğendirme gibi bir çabam olmadığı gibi kendime güven sorunu da yaşamıyorum. Kendini beğenmeyen ben değilim sizsiniz. Ben Allah'ın yarattığı şekle şemale razıyım
Canısı ben ben kimseye beğendirmeye çalışmıyorum sadece tavsiye almak için sanki estetik yapıyoruz ufak dokunul sadece bakım oluyo bu
Kendi vücudun hakkında kimden ne tavsiye alacaksın kendi aklın yok mu?
Kanka kürt müsün
Hayır
Bilmem ki
Yani bencede
evet kalın ama yakışıyor bence.
Bencede
senden iyisi zorr çıkar
sakın elleme
Ne iyisi
cidden değiştirdin mi
Ya diğer soruda attım yaa şekli öyle şu an ama bkarım hangisini beğendiysem onu yapcam
enson hali hangisi dirr
Diğer sorudaki
ya kızlardaki aklıa da güven olsa
Sence hangisi
BU BİR APARTMANA DEĞER
😂😂😂
yüzün çok harika ama
sade
Napayım sade olaun ztn
nsll
Sade den kastın
sadelik en çekici halindir
senin yüzünden milletle debelleşiyoruz
Shshshshs napiyim herkesin zevki aynı değil sade zaten yüzüm
maşallah ewet doğru
Kaşı bilmiyorum da mutfağa bayıldım
Evet bende seviyorum
biraz inceltmen daha şık ve güzel durur.
Aynen bencede
İyi bence elleme
Bi sonraki sorunda da aldığım kaşımı ve boyaddığım var ona bakıp seçebilrsn
Kaşların yüz hattına uygun.
Bencede ama bi tık inceltsem iyi olur diye düşündüm
Aynen denedim hatta bi sonraki sorumda atarım bakarsın hangisi daha iyi diye sonra cevaplarsın şimdi paylaşırım
Kalın değil ama rengini açabilirsin biraz
Kalın kaş modaydı bir ara da modası geçti
Çok az inceltebilirsin
Kaşları bilmem ama gözlerin muhteşem
Teşekkür ederim 😂
Eyeliner evet yapıyorum normalde ama burada çekmemişim bi sonraki sorumda incelttim kaşlarımı ve boyadım bakarsın şimdi atarım
Güzel kaşların
Kaşlarına kavis yaptır sadece
Tofaş tamponu gibi baya kalın
Kdjdjdjd yabncı ünlüleri de görmüştüm baya onlarında böyle var
Çok kalın. Koyu zaten. İncelt bence
Aynen napalım 😂😂 ferit korhan genetiği inceltirim sadece o adam bile böyle seviyorum diyo
Hangi adam?
Fikrimi söyledim isteidğiniz gibi kullanabilirsiniz
Dizi oyuncusu neyse düşüncen için teşekkür ederim
Böyle güzel bak inceltme güzelim
evet kaln
Böyle de kalabilir
Bence iyi
Bence sana kalın kaş yakışıyor
Normal
Boyle iyi
Çene ile uyumlu
Benimki de böyle seviyorum
Evet bende seviyorum sadece bi kaç kişi dedi bende merak ettim inceltsem yakışırmı diye
Bence güzel boş ver sevdiğin gibi kalsın
Aynen
Çok güzeller
Incelt canim
İnce daha yakişir.
Hiç bozma bence
Hayır çok güzelsin
Bence gayet iyi
Olabilir
Güzel bence
İncelt ve renk aç
sakın elleme
Evet dinle
Diyarbakır'ı hibisin
sarilastirda keko keko dolan ortalikta
Ahahaha cidden ama sarı yakışmaz bana deneyip gördüm sadece inceltirim
bu halin guzel
Teşekkürler
evlimisin sanki
Allah korusun
o zaman instani verirmisin
Gerek yok
korktun mu karakiz
Yo gerek duymuyorum
dogu da misin
Kalın bence
İncelt bence
Hayir güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?