AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
81Cevap
Memelerin de jyle aldu muu
Hamilelik kilolari mi gitti?
bak keyfine kimse ona bakmaz :)
Oooov göbeğe bak
Ne anlamda kötü sanırım
Hanım göbeği
Zayıflarız ya ne olacak
Kaç kilosun
Ediyor eder kötü duruyor
Zayıf olsa bile mi
Evet
seven erkek soğumaz
Peki rahatsız edici duruyor mu
Aşkım ışığı kapat dersin
O kadar kötü diyorsjn
Görmedim bu sen misin
Evet ama şu an daha zayıfım ideal kiloda
Anlık nasıl
Çizgiler aynı karın zayıf ama yanlar yok göbek daha küçük öyle düşün çekmeye üşendim şimdi
Takip eder misin
Ne yapıyorsun
Sana bir soru sordum
Hangisi
Ne yapıyorsun ne oldu
Ne yapıyorsun şimdi
Biraz guneslen kapanırr
Yok kapanmiyor maalaef kötü mu peki
Zamanla düzelir bi çok insanda var
Bunu yaparken kerem var onları kullanıyorlar iz kalmasın diye
Düzelmedi diyelim? İtici mi onu merak ettim
Benim için degil
Seni de tanımak isterimm
Anlık soğurum
Sen Yunan heykeli gibisin herhalde
Karşındaki erkek öyle olsa beğenir misin?
Fiziği genel anlamda duzgunse evet eski sevgilimde vardı
O zaman senin de fiziğin genel anlamda düzgün olması gerekir :)
Zayıflanır o dert değil çizgiler çok kötü olunca sıkıntı geliyor bana
Benim içinde öyle zaten :)
Bu arada nasıl zayıfladın
Soxenda
İşe yariyor mu
Doktorun mu yazdı
Doktor verdi inanılmaz yarıyor
Sağol çok mutlu oldum öpüldün 🥺🥰🥰🥰
Rica ederim annem de kullandı. bir ayda 15 kilo verdi ki kanser atlatmış biri yan etkisi az. oldugu için doktor yazdı mide bulantısı yapıyor biraz
Benim arkadaşım kiloları yüzünden intihar etmeyi düşünüyor boyu 185 kilosu 90
Ben 1.65 boyla 93 kiloydum ne intiharı yaaa
Çocuk bunalımda her gün kendi canına kıyacağını söylüyor onun için çok üzülüyordum siz hangi bölüme gittiniz kilo için
Doktorun yazmasına gerek yok direk eczaneden alabiliyorsun. Sipariş ediyorsun onlar getiriyor. Karin kısmına. igme. vurularak yapılan bir ilaç
Doktora görünmeden zararı olursa peki?
Hormon için gidin ilaçtan. bahsedin
Ama çok araştırdım piyasaki en az yan etkili. ilac annem. kanseri atlattı o bile kullandı timüs bezi kanseri 2. Evreydi
Benim de babam kanserdi ama o kadar şanslı değildi
O zaman ikimiz içinde şunu soyleyim hayatta ölüm diye bir gercek varken çizgi vs şu bu önemini kaybediyor.. başın sağolsun
Maalesef öyle, çok doğru konuştun ama insanın da bu dünyada huzur bulması en önemli şey
Arkadaşına söyle kız 1.65 boyla bu kilodaymis diye
Dürüst olmak gerekirse
O kişi benim
Himm tahmin ettim aslında. Soxenda kullan. Yüksek ihtimal çatlak olacak ben kiloluyken hiç belli olmuyordu zayıfladıkça açığa çıkıyor kısa zamanda zayiflarsin. İntihar için asla bir sebep değil ben bu kadar uğraştım ve verdim
Ben veremiyorum son günlerde çok almaya başladım 😢😔
Ne olacak yaa kilolu değilsin ki 1.85 boy için o kilo iyi sen baya takıntılı birisin bence. Benim eski sevgilimle aynı kilodasin çocuk şişman değildi
Benim için büyük bir sorun oldu. Bu kilolar yüzüne 2 defa aldatıldım 1 defa terk edildim defalarca alay edildim kahretsin 😢
Ben de reddedilince o kiloyu verdim hirslanip bence sen de öyle yap kendine acıma başkalarını acıt. Öyle güzel zayıfla ki pişman olsunlar
Kendimi çok bitkin hissediyorum sadece fiziksel olarak değil
Kaç yaşındasın kucuksun diyd düşünüyorum
23 yaşındayım
Bence herkese inat zayıfla bendsn sana abla tavsiyesi
Başarabilir miyim bilmiyorum
Yaparsın bence ama aninde sogurum yorumuna bozuldum baya 😅
Yengeç burcu olarak sürekli duygusal değişim yaşıyorum :)
Anladım da kırıcı oldu kaldı ki sen de kusursuz degilmişsin :)
Bence en büyük kusur kabullenmemektir ya da üstünlüktür
Kabullen diyorsun yani itici olduğunu. Bence kabullenmek kusurdur. Ben kilomu kabullenseydim. asla zayiflayamazdim
Yani ters köşe oldum ama kabalık etmek istememiştim sadece uykusuzluk stres ve moral bozukluğu olunca istemeden o tutumu sergiledim
Mesela çok zayiflasam yine itici dururmu çizgiler
Hayır o zaman durmaz çünkü fiziken gayet iyi durumda olursun benzetmek gerekirse karın kasının üstünde çatlak izlerini kimse umursamaz herkes karın kaslarına bakar aynı durum sende de geçerli olur
Karın kaslari da kadınsı durmuyor
Karın kası değil de o derece zayıflık iyi bence ama hiç bir kızın kilolu erkeklerden hoşlanacağını düşünmüyorum buna adım gibi eminim
Bir kaç sormam gereken şeyler var müsait olduğunda yazar mısın rica etsem
Tamam sor
Yoo arkadaşım miss turkey ilk 20 ye katıldı ve hafif kilolu erkek seviyor kendisi aşırı zayıf :))
Bu ilacı para ile mi alıyorsun yoksa devlet mi karşılıyor
Herhangi bir yan etkisini gördün mü
Para ile almıştım zamanında 3000 TL ödedim. simdi baya olmuştur yan etkisi olarak. biraz mide bulantısı yapıyor o kadar hiç kusmadim. Azar azar dozu arttiriyorsun pat diye yüksek dozdan yaparsan kusarsin. İğne şeklinde göbek deliğine yakın yapıyorsun
Beni etmez
Hayır çok doğal
erkekleri niye önemsiyosun bu kadar
Kötü duruyor :(
Boy kilon neki
zamanla geçecektir
Göbek deliğinin çok garip
Neden erkekler? İnsansın yani olması gayet normal
Yoo bende de var
Takılacak bir şey değil
Eder çirkin duruyor
Beni hiç rahatsız etmez ve çekici görünüyo
Bana versene o göbeği
Çeker
Ceker derken
Yani bana güzel geliyor bu tür şeyler tatlı oluyor Sanat eseri gibi 🤭
Anladım
Tanışabilir miyiz
Cok kotu gorunuyor
He yanık izi abart
Kotu ama
Çok kötü 3. Derece yanıklara diyoeum ben
Ama vucut tipin guzel basenlisjn bende oyle seviyorum. Beyaz tenlisin degilmi
Göğüs ve kalça büyük evet
Goguste catlak var mı
Yok
Bak bu guzel
Doğum mu yaptin
Hayır kilo verdim
Sporsuz verdin sanırım
Evet çizgi geçmiyor zaten
Spora başlarsan iyi olur canım
Şu an baya kötü sanırım
İtici duruyor evet
İdeal kiloya dusersem de hala itici durue mu yoksa önemsiz mi olur
Zayıflaman iyi olur ama bu çatlaklardanda kurtulman lazım mutlaka
Çaresi yok doktora gittim kaç kere olsa. niye ugrasiyim burada sorayım
O zaman yapıcak bişey yok, seni böyle seven birisini bulucaksın, baya zor gerçi bulman
Himm sen Brad pitt gibi biseysin herhalde herkess üstten baktığına göre
Yok canım üstten bakmıyorum ki kimseye, sadece fikrimi söyledim, tipim ortalamanın üzerinde, taş gibi ukraynalı sevgilim var, 1,80 boy 62 kilo sarışın yeşil gözlü, hokka burunlu
Parayi basınca kralını da bulursun merak etme asıl olay seveni bulmak :)
Zengin değilim ama durumum var doğru, sadece biletlere 17bin verdim, yeme, içme herşeyi karşılıyorum, birazda alışveriş yaptım ona gitmeden, oda seviyor ama benim kadar sevmesi mümkün değil tabi
👍 :) bu cevap yeterli
Tabi ki parasız bişey olmuyor, çirkin bi türk kadını bile bi dünya para harcatıyor arkadaşlara yazık, ona vericeğime taş gibi ukraynalıya harcarım, yeterli bencede 👍😀
İşte bu yüzden asla aşkı bulamayacaksin ona buna para yedireceksin. Valla ben de yalan yok aga dürüstçe soylerjm
Söylemeyecektim ama. mecbur kaldım kirilman için demedim
Yok canım neden kırılıyim ki 😀 ben memnunum halimden, asıl senin işin zoe bu çatlaklarla, adam görünce koşarak kaçar 😅
Ben de senin gibi parayı basarim italyan erkeğine ahahahhah son çare artık o kadar düşerim belki parayla aşk yapacak kadar
Ahaha paran varsa bas valla bencede yoksa beleşe bulman çok zor 😂
Var param enayi parası çok olur senin gibi ahahah yani dediklerim çok batmış belli ki ağlama bu kadar. Sen zaten yakışıklı olsan da sevilmezdin üzülme yani parayla avut kendini
Enayi parası derken senin gibi leş fiziği olan birisine çay bile ısmarlamam 😂
Ağlama bu kadar :( kudurma ya ben zayıflarım gecer ameliyat olurum cizgilsr gider ama sen asla sevilmeyeceksin:) bu karaktere sahip olduğun için. Ben düşmanın değilim sana gerçekleri söyleyen bieiyim sen nasıl söyledim ben de söylüyorum. Koldan kola savrulacaksin ama sevilmeyeceksin yürüyen bir cüzdan muamelesi göreceksin. Şimdi az ötede aglayabilirsin bana teşekkür edeceksin eğer kendini düzeltirsen tabi kız mertçe söyledi diye. Yoksa seninle polemiğe girmem bile yani banane
Parasi çok olanın burada işi ne ahhahb
Zenginim demedim ki ama durumum var yinede yoksa nasıl karşılıyım avrupdan uçak biletlerini, restaurant paralarını falan 😀
Bu kardeşim neden cevap veriyosun en az 10 soruda gordum bide gizliye aliyo kendini korkakdan adam mi olur ya ukraynali sevgilisi varmis ahahaha gulim barri
https://www.hizliresim.com/eg6pl9x
@Barbieeyy kapak olsun sayın leş kargası
@barbieeyy
@Barbieeyy valla acıdım haline. Catlak vs kötü de Allah kafadan çatlak etmesin.. boş ver sen de polemiğe girme
Boy ve kilon nedir
1.65 boyum bu eski gorsel şu an 58 kiloyum
Bence çok güzelsin. Sevgilin var mi
Hayır yaa
Etmez diyorsun
Evet
Bence hoş duruyor
kaç erkek mesela?
Yoo iyisin
Bnce bazi kadnda Seksi bile duruyo
Bu senmisn görselmi baskami yani
Etmem eğer gögüslerin de büyükse iyise takmam
Eder
58 kiloya kadar düşsem de mi hala rahatsiz eder
Ozaman etmez hayatım
Sorun kilo yani aslında
Kaç kiloydun
58 oldum
Çok güzel bişey olmaz sıkıntı yapma
Rahatsız eder
İdeal kiloda olsam ve sadece orada olsa da ediyor mu genel olarak erkeklwri
Kilo vermen lazim ya 😊
Bu eski resim 1.65 boyum kilom 58
Yeni resim nasil bi bakalım
Nurdan atiloyor mu ki
Evet özel mesaj at bana söylerim
Atamıyorum :/
Bana Özel mesaj atabilirsin niye atamiyorsun smile 😊
Xper biseyi yeterli değil diyor
Anladim ben sana atayim o zaman sen bana atabilirsin sorun olmuyor ama benim sana atmam için seni ismini görmem lazim
Ney bu Instagram mi 🤔
burada aradim bulamadim
Sen benim profile tıkla sorularimdan birine cevap yazarmisin.
birazcık
tesım sanamı aıt
Sanmam
Beni etmez sahsen
Rahatsız etmez