Sevgilimle aynı numara ayakkabı giyiyoruz, çok garip değil mi?

Sevgilim 39 numara ayakkabı giydiğini söyledi ben de aynı numarayı giyiyorum ve benim ayakkabilarim ona uydu😂 çok küçük değil mi ya bir erkek için bilmiyorum

Sevgilimle aynı numara ayakkabı giyiyoruz, çok garip değil mi?
Cevapla