Kırışık görüntünün ve göz altı morluklarının gitmesi için yeşim taşı kullanıyor musunuz?

Kırışık görüntünün ve göz altı morluklarının gitmesi için yeşim taşı kullanıyor musunuz?

Çok faydalı bir teknik olduğunu düşünüyorum, fırsat buldukça ve üşenmedikçe yapıyorum. Bu muhteşem yöntemlerde kadınların iki büyük handikapları var, biri günlük hayatta aileye, çocuklara, kocaya koşturmaktan vakit kalmıyor, ikincisi de fırsat çıksa bile kadının herhangi bir sebeple üşenmesi. Aslında şahane katkıları olabilir 😎
Evet ben de faydalı olacağını düşünüyorum ütüleme etkisi yapabilir ciltte
Cevap
2Cevap
Hayır abla maalesef yapmıyorum. ama faydalı diye duymuştum ben. hatta yaptırmak da isterdim.
Hayır gereksiz bence
bence gereksiz.
Ah bu işten anlayan birini bulsam
Hiç kulanmadim bence işe yaramaz
Yapmıyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?