Kadınlarda estetik sever misiniz yoksa doğallıktan mı yanasınız?

Kadınlarda estetik sever misiniz yoksa doğallıktan mı yanasınız?

Günümüzde bı çok kadın estetik yaptırıyor. herkes birbirine benzemeye başladı. Bazıları da resimde görüldüğü gibi başka insana benzeme pahasına kendi güzelliğini yitirmesiyle sonuçlanıyor. Bence kendimizi kusurlarımızla da sevmeye çalışmalıyız. Siz bu konu hakknda ne düşünüyorsunuz

Kadınlarda estetik sever misiniz yoksa doğallıktan mı yanasınız?
Cevapla