Bu estetikler tedaviye mi girer yoksa estetik mi?

Kafam da planını yaptığım 2 estetik vardı burun ve çene. Kafa tasımın arkasında çocukluktan kalma bir bozukluk var. Hayatım gibi bebekliğimde zor geçti. Kafam biraz büyük ama şuana kadar saçlarım orta uzunlukta olduğu sürece kimse farketmedi. Sanırım kafadan ötürü alt çene geride ve alın çok eğimli. Çene ve alın dolgusu ile buraları düzeltmek istiyorum. Bu süreçte araştırma yaparken bir doktor gözlerime de gereken operasyonlar olduğunu söyledi. Haklıydı çünkü gözlerim resmen zombi gözleri. Benim çok stresli bir hayatım çok sıkıntılı bir ailem ve çevrem var. Göz altlarım şişmekten berbat olmuş düzelmiyor kendi kendine üst kapağımda öyle. Zaten yanağa doğru inerken kırışıklıklar var. Göz çevresi ve elmacık dolgusu ile bunlarda düzelecek. Çevremde bir kesim beni çok yakışıklı buluyor. Bir kesimde çirkin. Şimdi ben bu estetikleri yaparsam çok yakişikli olacağımı biliyorum fakat ilerde estetik güzeli lafı istemiyorum. Yani yapacağım elmacık burun çene göz zaten meecbur yabi düzeltme oluyor. Sizce bunlar kötü mü iyi mi
Bu estetikler tedaviye mi girer yoksa estetik mi?
Cevapla